16-12-2016, 01:04 PM
(16-12-2016, 02:43 AM)JoonasJJ Kirjutas: Ma saan aru, et see keskustelu käib automobiilinduse juurde, aga kas pole veider kurta kahe turboga 4,7 liitrise V8 mootri puhul kütusekulu (va. tehniliste anomaaliate puhul), eriti veel linnas?
Või toimus "suva, mul raha on" auto ost muude instinktide, aga mitte teadvusel oleku alusel?
No seda teadsin juba autot ostes, et pole tegemist ökonoomse pereautoga

Pigem huvitab mind, kas see on normaalne tarbimine selle mootori puhul või on tegemist mingi tehnilise hädada. Kui paneb normist ca 6 liitrit keskmisest rohkem, siis tuleks hakata põhjust otsima, miks see nii on.
Kui 21 sajale on normaalne nähtus, siis case closed ja polegi probleemi. Aga äkki viitab see hoopis mõnele tehnilisele probleemile. Kuna mootoril on ka veel garantii, siis saaks vajadusel midagi lasta ära parandada.
Tehaseandmed on loomulikult ülioptimistlikud ning ei haaku kuidagi päriseluga.
Sellel autol kuuluvad need pigem huumori valdkonda:
Kütusekulu maanteel: 7.6 (l/100 km)
Keskmine kütusekulu: 9.9 (l/100 km)
Kütusekulu linnas: 13.9 (l/100 km)
(15-12-2016, 08:52 PM)väikemees Kirjutas: Tehaseandmed sellele mudelile on 18.3 linnas, 9.1 maanteel ja 12.4 keskmiseks.
Need peaks olema eelmise generatsiooni vabalthingava 5.5 mootori andmed.