15-12-2016, 12:24 PM
Esimesed kuu aega siis saanud juba õnnelikult ringi veerede oma masinaga ning paras aeg teha väike vahekokkuvõte. Üldiselt jagub masina kohta ainult kiidusõnu. Hea on istuda nii roolitaga kui ka tagaistmel. Toolid annab selles ikka väga mugavaks seadistada, seda ka taga (eelis Lang versiooni puhul). Sattusin istuma sõbra Touaregi tagapingile ning pani nina kirtustama - kus on istme reguleerimise nupud... Liiga kiiresti harjub heade asjadega ära.
Sõit on vaikne ja mugav. Esmapilgul absurdsena tunduvad massaaši-istmed on väga mõnus lisa - täielik stressimaandaja. Ei häiri ummikud ega tõmblevad juhud. Kruiisid sujuvalt punktist A punkti B. Uuena kesklinna-kolmetoalise-korteri hinda maksvast masinast on 6 aasta möödudes jäänud järgi tutika skodaoktavia hind, seega pole ka enam selline auto lihtsale inimesele enam püüdmatu.
Pisut ebameeldivalt aga üllatab kütusekulu. Mercedese insenerid on ilmselt stressi vältimiseks piiranud kulunäidiku 20 liitrile, seega tuli kasutada vana head paak-täis-läbisõit-kirja-paak-uuesti-täis meetodit ning 75/25 linn/maatee andis tulemuseks 20.9 l/100km kohta. Okei, linnasõidud on olnud küll pigem lühikesed otsad, aga samas pole liiga palju ka peale vajutanud. Tehase andmed jäävad ikka kaugelt püüdmatuks.
Samas saab selle janu ka pisut andeks anda, kuna auto soojeneb kiiresti ja no see mootori dünaamika on ikka täiesti teisest maailmast. Kui on ikka vajadust või isu vajutada, siis ta läheb ja läheb ja läheb... Ja väga kiiresti.
Vahepeal vahetasin rehvipurunemise tõttu välja lamellrehvid uute vastu ning salongi müra vähenes märgatavalt. Lisaks sai Silberautos tehtud ka sillastend, kuna rool istus õige pisut viltu peal - kokkujooksud valed. Siiski mulle endiselt tundub, et salongimüra on pisut liiga palju. Võimalik, et enda ootused S-klassi kohta lihtsalt veidi liiga kõrged.
Sõit on vaikne ja mugav. Esmapilgul absurdsena tunduvad massaaši-istmed on väga mõnus lisa - täielik stressimaandaja. Ei häiri ummikud ega tõmblevad juhud. Kruiisid sujuvalt punktist A punkti B. Uuena kesklinna-kolmetoalise-korteri hinda maksvast masinast on 6 aasta möödudes jäänud järgi tutika skodaoktavia hind, seega pole ka enam selline auto lihtsale inimesele enam püüdmatu.
Pisut ebameeldivalt aga üllatab kütusekulu. Mercedese insenerid on ilmselt stressi vältimiseks piiranud kulunäidiku 20 liitrile, seega tuli kasutada vana head paak-täis-läbisõit-kirja-paak-uuesti-täis meetodit ning 75/25 linn/maatee andis tulemuseks 20.9 l/100km kohta. Okei, linnasõidud on olnud küll pigem lühikesed otsad, aga samas pole liiga palju ka peale vajutanud. Tehase andmed jäävad ikka kaugelt püüdmatuks.
Samas saab selle janu ka pisut andeks anda, kuna auto soojeneb kiiresti ja no see mootori dünaamika on ikka täiesti teisest maailmast. Kui on ikka vajadust või isu vajutada, siis ta läheb ja läheb ja läheb... Ja väga kiiresti.
Vahepeal vahetasin rehvipurunemise tõttu välja lamellrehvid uute vastu ning salongi müra vähenes märgatavalt. Lisaks sai Silberautos tehtud ka sillastend, kuna rool istus õige pisut viltu peal - kokkujooksud valed. Siiski mulle endiselt tundub, et salongimüra on pisut liiga palju. Võimalik, et enda ootused S-klassi kohta lihtsalt veidi liiga kõrged.