13-12-2016, 06:14 PM
Tervist
Sai üle pika aja midagi auto kallal nokitsetud mille tulemiks on üks lisa juures. Nimelt autot ostes oli tähtsaks kriteeriumiks xenon, kahjuks tollal seda ei saanud. Nüüd aga avastasin mõned kuud tagasi võimaluse kuidas see lisa endale saada, nimetl tegeleb üks Hollandi firma - Retrofitlab - erinevate retrofit bi-xenon projektorite müügiga. Tegemist on projektoriga mis kinnitub tule sisse läbi originaal halogeenpirni ava, tagant nuudiga kinni ning muu vajalik xenoni kraam otsa.
Otsustasin selle kingituse endale ära teha, eile sain asjad kätte ning saigi garaažis ehtius ära tehtud. Stange minema, tuled küljest, klaasi klambrid küljest, seejärel tuli pappkarpi, kuumaföön sisse puhuma 12-15 minutit, tuli välja ja klaas küljest. Pirni katiku tuleb minema visata ja natuke murda seda ruudukest kus pirni katik sees oli, seejärle projektor sisse, fikseerida, projektori katik (minu puhul E55-R, ehk originaali lähedase välimusega) peale ning siis tasuks tuli ilma klaasita auto külge panna. Kontrollida kas projektor sai horisondi suhtes õigesti paika - mina seda esmalt ei teinud, seega sain hiljem paar korda tulesid veel eest kakkuda ja sättida.
Kui kõik on timm, siis butyl tihend paika tule korpuse küljes, surud klaasi peale palju saab ja uuesti kuumutama, tuleklaas kinni suruda ja klambrid peale ning siis juba auto külge.
Lõppetulemusega olen väga rahul, sisse läksid XB35 4300k pirnid mis kohati on isegi natuke liiga puhtalt valged, ehk siis porise asfaldi peal jääb mulje nagu oleks halogeen kohati , muus osas on väga hea valgus, lõige on uskumatult terav. Originaal 10a vanadel xenonitel on luubid ikka väsinud võrreldes sellega, lõikel pole mingit hägusust ega midagi. Natuke tuleb veel sättida tule suunda ,muidu on küll hea sõita. Valges pole jõudnud pilte teha kuidas välimus autol jäi, aga lõikest tegin klõpsud.
Lähituled (xenon ainult)
Kaugtuled (xenonil katik all + halogeen)
Tuli ise
Sai üle pika aja midagi auto kallal nokitsetud mille tulemiks on üks lisa juures. Nimelt autot ostes oli tähtsaks kriteeriumiks xenon, kahjuks tollal seda ei saanud. Nüüd aga avastasin mõned kuud tagasi võimaluse kuidas see lisa endale saada, nimetl tegeleb üks Hollandi firma - Retrofitlab - erinevate retrofit bi-xenon projektorite müügiga. Tegemist on projektoriga mis kinnitub tule sisse läbi originaal halogeenpirni ava, tagant nuudiga kinni ning muu vajalik xenoni kraam otsa.
Otsustasin selle kingituse endale ära teha, eile sain asjad kätte ning saigi garaažis ehtius ära tehtud. Stange minema, tuled küljest, klaasi klambrid küljest, seejärel tuli pappkarpi, kuumaföön sisse puhuma 12-15 minutit, tuli välja ja klaas küljest. Pirni katiku tuleb minema visata ja natuke murda seda ruudukest kus pirni katik sees oli, seejärle projektor sisse, fikseerida, projektori katik (minu puhul E55-R, ehk originaali lähedase välimusega) peale ning siis tasuks tuli ilma klaasita auto külge panna. Kontrollida kas projektor sai horisondi suhtes õigesti paika - mina seda esmalt ei teinud, seega sain hiljem paar korda tulesid veel eest kakkuda ja sättida.
Kui kõik on timm, siis butyl tihend paika tule korpuse küljes, surud klaasi peale palju saab ja uuesti kuumutama, tuleklaas kinni suruda ja klambrid peale ning siis juba auto külge.
Lõppetulemusega olen väga rahul, sisse läksid XB35 4300k pirnid mis kohati on isegi natuke liiga puhtalt valged, ehk siis porise asfaldi peal jääb mulje nagu oleks halogeen kohati , muus osas on väga hea valgus, lõige on uskumatult terav. Originaal 10a vanadel xenonitel on luubid ikka väsinud võrreldes sellega, lõikel pole mingit hägusust ega midagi. Natuke tuleb veel sättida tule suunda ,muidu on küll hea sõita. Valges pole jõudnud pilte teha kuidas välimus autol jäi, aga lõikest tegin klõpsud.
Lähituled (xenon ainult)
Kaugtuled (xenonil katik all + halogeen)
Tuli ise
www.kirilldremljuga.eu - autofotograafia; autode pildistamine; müügipildid.