29-11-2016, 11:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2016, 12:02 AM ja muutjaks oli arturmalcik.)
nii tänaseks tehtud mõned remondid .
selgus et mootoripadjad on sisse vajunud ja parempoolne vajus karteripõhjaga vastu mootoriraami , seal vahel oli aga roolivõimu voolik mis läks puruks. kasutatuid ma ei leidnud euroopa lammutuses ka ja tellisin uut silberautost
mootoripatjade vahetus 2tk (padjad 150 euri 2 tk uuena mb autost)
roolivõimuvooliku vahetus (voolik uuena silberautost 270 euri )
tagumiste piduriklotside ja kettade vahetus , pidurisupportide silindrite vahetus kuna vahetatakse koos kettadega ja klotsidega .
piduritega hakkas mingi jama toimuma ( abs ja esp sisselülitamisel kiilub kinni esimene vasak ratas ) probleemi lahendamine protsessil
ostetud põhjakatteid kuna neid seal polnud (kasutatud lammutusest 100 euri 3 tk )
mootoripatjade , roolivõimuvooliku ja tagumiste silindrite vahetust tegin ise garaazis umb 3-4 tunniga .
kütusekuluks sain linnas sõites 11.8l
selgus et mootoripadjad on sisse vajunud ja parempoolne vajus karteripõhjaga vastu mootoriraami , seal vahel oli aga roolivõimu voolik mis läks puruks. kasutatuid ma ei leidnud euroopa lammutuses ka ja tellisin uut silberautost
mootoripatjade vahetus 2tk (padjad 150 euri 2 tk uuena mb autost)
roolivõimuvooliku vahetus (voolik uuena silberautost 270 euri )
tagumiste piduriklotside ja kettade vahetus , pidurisupportide silindrite vahetus kuna vahetatakse koos kettadega ja klotsidega .
piduritega hakkas mingi jama toimuma ( abs ja esp sisselülitamisel kiilub kinni esimene vasak ratas ) probleemi lahendamine protsessil
ostetud põhjakatteid kuna neid seal polnud (kasutatud lammutusest 100 euri 3 tk )
mootoripatjade , roolivõimuvooliku ja tagumiste silindrite vahetust tegin ise garaazis umb 3-4 tunniga .
kütusekuluks sain linnas sõites 11.8l
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine