Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik (/showthread.php?tid=44017)



Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 14-10-2016

Autoks siis mercedes benz w211 e400cdi,
191kw,
automaat kast ,
sedaan kerega
hõbedane metallic
airmatic
panoraamkatus
265000km spidomeetri peal , mille juurde 75000km keritud on


kaua otsinguid ja sain endale soovitatud masin mis on täitsa heas korras ja ei vaja kohe suureid lisainvesteeringuid.
praegu ei hakka kohe piltte lisada .



RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 29-11-2016

nii tänaseks tehtud mõned remondid .
selgus et mootoripadjad on sisse vajunud ja parempoolne vajus karteripõhjaga vastu mootoriraami , seal vahel oli aga roolivõimu voolik mis läks puruks. kasutatuid ma ei leidnud euroopa lammutuses ka ja tellisin uut silberautost
mootoripatjade vahetus 2tk (padjad 150 euri 2 tk uuena mb autost)
roolivõimuvooliku vahetus (voolik uuena silberautost 270 euri )
tagumiste piduriklotside ja kettade vahetus , pidurisupportide silindrite vahetus kuna vahetatakse koos kettadega ja klotsidega .
piduritega hakkas mingi jama toimuma ( abs ja esp sisselülitamisel kiilub kinni esimene vasak ratas ) probleemi lahendamine protsessil
ostetud põhjakatteid kuna neid seal polnud (kasutatud lammutusest 100 euri 3 tk )
mootoripatjade , roolivõimuvooliku ja tagumiste silindrite vahetust tegin ise garaazis umb 3-4 tunniga .
kütusekuluks sain linnas sõites 11.8l
[Pilt: 78569-89571907.jpg]

[Pilt: 44582-89571902.jpg]


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - nostromo - 30-11-2016

Kas 400CDI ei peaks 191kW asemel 184kW olema? Muidu edu autoga!


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 01-12-2016

(30-11-2016, 03:45 AM)nostromo Kirjutas: Kas 400CDI ei peaks 191kW asemel 184kW olema? Muidu edu autoga!

ei mul on uuema aasta oma . vanematel oli 184kw


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 17-02-2017

hooldused tehtud 273000km nüüd spidopeal
mootori õli ja filtrite vahetus mobil1 5w40 10liitrit +õhufilter+õlifiltrid+kütusefilter+salongifilter
kasti dünaamiline õlivahetus mb236,14- 13liitrit+filter
järgmised hooldused : esimesed piduriklotsid kettadega + kardaanilaager koos pukiga


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 29-05-2017

tervitan kõike.
nii tasakesi auto kasutamisest tulevad uued remondid .
tagumine parem airmatic suri ära . sai tellitud uus 220 euriga + paigaldus 60 euri
uus mitu korda paksema kummiga kui vana
veel diagnoostika näitab sellist veateadet p2027 . kas keegi saab aidata vea tuvastamisega ?
sain endale e55amg originaal esistanget ,mis on kahjuks mõraga . kust saab stanget tallinnas parandada keegi teab ?
veel otsiks parempoolset w211 amg udutule klaasi või tervet udutuld paremat


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - taage - 31-05-2017

(29-05-2017, 11:38 PM)arturmalcik Kirjutas: tervitan kõike.
nii tasakesi auto kasutamisest tulevad uued remondid .
tagumine parem airmatic suri ära . sai tellitud uus 220 euriga + paigaldus 60 euri
uus mitu korda paksema kummiga kui vana
veel diagnoostika näitab sellist veateadet p2027 . kas keegi saab aidata vea tuvastamisega ?
sain endale e55amg originaal esistanget ,mis on kahjuks mõraga . kust saab stanget tallinnas parandada keegi teab ?
veel otsiks parempoolset w211 amg udutule klaasi või tervet udutuld paremat

See ELM veateade võib olla ükskõik mille kohta, mul andis eummuti heitgaasi temp anduri errorit eelsüüteküünla peale ja igasugu muid erroreid tuli sealt kõvasti aga millegi sellisega need seotud ei olnud aga valmis võid panna ennast turbote remondiks, mootor maha...
http://www.cardiagnostics.be/-now/MB-dtc.htm


udutuli alvadi.ee


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 02-07-2017

käisin dmg-s diagnoosimisel.
kütuserõhuandur vajab vahetust, sama öeldi et vasaku turboregulaatori viga .nemad pakkusid mootori maha ja turbovahetust , praegu uurin ühe teise firma kaudu kes saab regulaatorit vahetada ja turbo puhastust teha ilma mootori mahavõtmist. hinnaks kokku pakuti 220 euri


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 09-12-2017

aastalõppu tähistamiseks hakkas auto küsida investeerimist . soojalt ei taha üldse käima minna . kas keegi on puutunud selliste probleemidega ? star diagnoosis käidud ja vigasid ei näita


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - v6sa - 09-12-2017

(09-12-2017, 04:49 AM)arturmalcik Kirjutas: ...
soojalt ei taha üldse käima minna . kas keegi on puutunud selliste probleemidega ? star diagnoosis käidud ja vigasid ei näita

Paljudel CDI mootoritel on käivitusprobleemid. Harva on sel üks põhjus...Paranoid

Ma tegin kunagi isegi teema selliste probleemide kokkukogumiseks. Tudeeri uuesti mõttega, ehk tuleb mõni idee.Eusa_angel

STAR ilma ajudeta Diagnostikuta on mõttetu junn.Crybaby


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Oliver.L - 09-12-2017

Alati ei pruugigi veateadet olla, piisab kui mõni parameeter kuskil vähe villane ja ongi tulemus käes, antud hetkel mitte käivitumine.


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Rolz - 09-12-2017

Minu 400CDI kogemused õpetasid selle selgeks, et kui külmadega hakkab hommikuti käivitustsükkel pikenema, siis tuleb järgmine pihusti juba karbist välja võtta ning valmis seada.


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Laur - 09-12-2017

Käivitamisel väga ei loetagi vigu sisse, kui just mõni anduritest puudu ei ole.
Parameetreid kontrollitakse alles töötava mootoriga.

Lihtsad asjad esimeseks, kas mootor juhtploki arvates ka pöörleb ja kas kütuse surve on piisav käivitumiseks.
Kas need olid olemas?


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Oliver.L - 09-12-2017

Külmast peast ju läheb käima, järelikult saab ka parameetreid jälgida. Keegi ei rääkinudki siin, et seisva mootoriga teeme diagnosti....


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - Laur - 09-12-2017

Kui töötab, mis tast vahtida, kui ei käivitu, pole veakoode, tuleks vaadata lihtsad asjad, nagu enne kirjutasin.


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 08-02-2018

aeg lendas edasi ja käivitamisega probleem lahendatud tänu kütuserõhutegulaatori vahetamise , nagu örldi kohe dmg autos .
auto nüüd täisvärvimises ja amg stangede lisamine tuleb ka .
väga raske oli leida otiginaal amg stangesid , aga sain ebayst .


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - arturmalcik - 20-06-2018

autos jalle tehtud mingeid asju korda .
esimesed airmaticu padjad lasid õhku välja ja asendasin ajutiselt kasutatutega (lasen vanad taastada leedus)
auto on nüüd täiesti ülevärvitud ja amg stanged küljes (stanged originaalid ebayst )
suveks r18 veljed all juba ,
lahendasin ka turborõhu probleemi p2028 ja eemaldasin katalüsaatorid ära .
kütusekulu langes linnas 9.5-10.0l
vahetatud õli ja kõik filtrid


[Pilt: 48973-5D2D7281-83AB-4F3F-9CED-F2C7FAC304C0.jpeg]
[Pilt: 48973-5D2D7281-83AB-4F3F-9CED-F2C7FAC304C0.jpeg]


RE: Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik - herki - 20-06-2018

Tere,
Jaga leedukate kontakti. Kui palju nad taastamise eest küsivad?
Herki

(20-06-2018, 12:03 AM)arturmalcik Kirjutas: autos jalle tehtud mingeid asju korda .
esimesed airmaticu padjad lasid õhku välja ja asendasin ajutiselt kasutatutega (lasen vanad taastada leedus)
auto on nüüd täiesti ülevärvitud ja amg stanged küljes (stanged originaalid ebayst )
suveks r18 veljed all juba ,
lahendasin ka turborõhu probleemi p2028 ja eemaldasin katalüsaatorid ära .
kütusekulu langes linnas 9.5-10.0l
vahetatud õli ja kõik filtrid


[Pilt: 48973-5D2D7281-83AB-4F3F-9CED-F2C7FAC304C0.jpeg]
[Pilt: 48973-5D2D7281-83AB-4F3F-9CED-F2C7FAC304C0.jpeg]