27-11-2016, 08:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-11-2016, 08:48 PM ja muutjaks oli torvalds.)
Peale korduvat liiklusummikutes osalemist tundus otstarbekas vahetada mootoriõli. 479 154 kilomeetrit näitasid kollased numbrid rooli taga. Purgi peale oli Castrol kirjutatud.
Häiris teatud kiirusel ilmnev vibratsioon roolis, mis päris ära ei kadunud ka uute suverehvidega. Talveratastega kahanes rooli võnkumine väiksemaks, kuid päris ära ei kadunud. Küllaltki tüütu vea elimineerimiseks palusin õlivahetusega üheskoos ka pidurid värskendada. Panin selleks puhuks autoga kaasa Zimmermanni pidurikettad, et mehaanikud end tellimisega vaevama ei peaks. Klotsid said mingit tundmatut imelist marki. Kohalikus kaubandusvõrgus polnud nimekate tootjate klotse. Ise tellida ka ei julgenud, oli üllatavalt palju erinevaid variante.
Häiriv on ka pirin, mis kusagilt rihmaga veetavalt pöörlevalt kehalt alguse saab. Lootsin sellest generaatori vahetamisega vabaneda. Panin sellegi lisaks õlivahetusele kirja. Punasel autol on 115A tootev seade. Ostsin taastatud variandi. Hinnavahe vileuue asjaga on ligi viiekordne. Sai ehk vaiksem, aga mitte päris vaikne. Järgmise hoolduse käigus loodetavasti õnnestub välja selgitada, mis vidin sirinat teeb.
Mäletatavasti vaakus viimaseid hetki ka salongi puhur. Ta küll ärkas mõneks ajaks alati, kui tema pistikuid liigutati, kuid muutus järjest pahuramaks ja aeglasemaks. Soetasin kaubandusvõrgust Behri kirja kandva toote ja tegin plaane. Mõtlesin, et vahetan nädalavahetusel maal ära. Ehk joon õlutki. Plaanide esimene osa läks muidugi nässu. Vana puhur suri peale uue ostu järgneval hommikul sootuks maha. Ei jäänud muud üle, kui töö juures parklas ära vahetada. Õnneks polnud ma veel alumist kaant tagasi pannud ja töö oli selle võrra kiirem. Viies kiirus puhub nüüd tutimütsi peast. Ehk on veidi valjem urin, kui eelmisel oli. Ehk.
Peale hooldust pesin auto ilusti puhtaks. Lukud said relvaõliga määritud, tihendid miski pulgaga üle käidud. Need said küll juba sügisel läbi käidud, koos rataste vahetusega, kuid midagi üleliigset selles liigutuses ilmaolusid vaadates ei ole.
Talverehvide alla asetamisega koos vahetasin ka lähitulede pirnid värskeks. Üks läks just sobivasti läbi sel hetkel. Nüüd viimasel hoolduskorral said ka tuled taaskord reguleeritud. Meeldivam pimedas liigelda.
Külmale talvele mõeldes uurisin tookord ka kriitilise pilguga pagasiruumis leiduvat voolukonservi. Ma ei leidnud tema korpuselt viiteid tootmisaastale. Ostsin igaks juhuks uue, Varta toodetud konservi.
Vihmases sügises nii hubaselt toiminud ahi täna enam ei käivitunud. Tuleb ilmselt hakata uurima, kes ja kus teda aidata võiks. Mina oma naiivsuses lootsin sellest tegevusest pääseda. Usun, et seda on mõistlikum teha Eestis. Võib jagada pädevate meeste kontakte, kui keegi on sarnases olukorras olnud. Või teab kedagi, kes teab kedagi.
Häiris teatud kiirusel ilmnev vibratsioon roolis, mis päris ära ei kadunud ka uute suverehvidega. Talveratastega kahanes rooli võnkumine väiksemaks, kuid päris ära ei kadunud. Küllaltki tüütu vea elimineerimiseks palusin õlivahetusega üheskoos ka pidurid värskendada. Panin selleks puhuks autoga kaasa Zimmermanni pidurikettad, et mehaanikud end tellimisega vaevama ei peaks. Klotsid said mingit tundmatut imelist marki. Kohalikus kaubandusvõrgus polnud nimekate tootjate klotse. Ise tellida ka ei julgenud, oli üllatavalt palju erinevaid variante.
Häiriv on ka pirin, mis kusagilt rihmaga veetavalt pöörlevalt kehalt alguse saab. Lootsin sellest generaatori vahetamisega vabaneda. Panin sellegi lisaks õlivahetusele kirja. Punasel autol on 115A tootev seade. Ostsin taastatud variandi. Hinnavahe vileuue asjaga on ligi viiekordne. Sai ehk vaiksem, aga mitte päris vaikne. Järgmise hoolduse käigus loodetavasti õnnestub välja selgitada, mis vidin sirinat teeb.
Mäletatavasti vaakus viimaseid hetki ka salongi puhur. Ta küll ärkas mõneks ajaks alati, kui tema pistikuid liigutati, kuid muutus järjest pahuramaks ja aeglasemaks. Soetasin kaubandusvõrgust Behri kirja kandva toote ja tegin plaane. Mõtlesin, et vahetan nädalavahetusel maal ära. Ehk joon õlutki. Plaanide esimene osa läks muidugi nässu. Vana puhur suri peale uue ostu järgneval hommikul sootuks maha. Ei jäänud muud üle, kui töö juures parklas ära vahetada. Õnneks polnud ma veel alumist kaant tagasi pannud ja töö oli selle võrra kiirem. Viies kiirus puhub nüüd tutimütsi peast. Ehk on veidi valjem urin, kui eelmisel oli. Ehk.
Peale hooldust pesin auto ilusti puhtaks. Lukud said relvaõliga määritud, tihendid miski pulgaga üle käidud. Need said küll juba sügisel läbi käidud, koos rataste vahetusega, kuid midagi üleliigset selles liigutuses ilmaolusid vaadates ei ole.
Talverehvide alla asetamisega koos vahetasin ka lähitulede pirnid värskeks. Üks läks just sobivasti läbi sel hetkel. Nüüd viimasel hoolduskorral said ka tuled taaskord reguleeritud. Meeldivam pimedas liigelda.
Külmale talvele mõeldes uurisin tookord ka kriitilise pilguga pagasiruumis leiduvat voolukonservi. Ma ei leidnud tema korpuselt viiteid tootmisaastale. Ostsin igaks juhuks uue, Varta toodetud konservi.
Vihmases sügises nii hubaselt toiminud ahi täna enam ei käivitunud. Tuleb ilmselt hakata uurima, kes ja kus teda aidata võiks. Mina oma naiivsuses lootsin sellest tegevusest pääseda. Usun, et seda on mõistlikum teha Eestis. Võib jagada pädevate meeste kontakte, kui keegi on sarnases olukorras olnud. Või teab kedagi, kes teab kedagi.