Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573
#56
Pole ammu midagi kirjutanud. Vaatasin vanu pilte ja tuli meelde kül mis vahepeal juhtunud on.
Esiteks siis septembris läks kompressori saaga edasi. Tundub, et seekord sai see lõpliku lahenduse. Tellisin uue silindi ja rõnga.
[Pilt: 011050447393d70.jpg]
[Pilt: 0110504475c7189.jpg]
Võtsin seekord siis kompressori täitsa pulkadeks. Tegelikult oleks pidanud äravahetama ka kraanulid. Need olid suhteliselt läbi vettinud. Kuivatasin need lihtsalt paberiga ära ja panin kõik kokku tagasi. Nüüd olen 3-4000km juba sõitnud ja kõik toimib hästi. Lahti võtmisest väga pilte ei teinud. Pole aega koguaeg pildistada Big Grin
Kes tahab silindrit ja rõngast osta siis minukäest saab. Sobib E/S/Allroad jne.
Üksõhtu häkkisin ns kellaplokis olevas menüüs ja seadistasin tuled, nii et need lähevad põlema, nii et pead lülitit keerama....mitte peale käivitamist kohe. Ja siis õhtul auto äraparkisin jooksin kohe tuppa ja tuled põlesid hommikuni. No tegelikult hommikul enam ei põlenud. Uksed ka ei tulnud enam lahti. Auto käima saamisega oli tükktegemist. Alguses sai proovitud krokodillidega, siis sai kahte erinevat akut proovitud. Aga starter vedama ei hakanud. Üks aku oli 55Ah vedas vagi 1,9d ringi aga mersupeal peale süüte ei juhtunud midagi. Õnneks oli nädalavahetus ja siis viisin õige aku garaazi laadima. Laadisin seda seal umbes 12h ja peale seda käivitus koheselt :S Olen kunagi ühe 220cdi ga kokku puutunud millel oli samamoodi, et relee tegi klõpsu ainult. Viga oli mingi eeprom error ja aitas aju vahetus. Alguses oli hirm, et ootab ees sama jama Big Grin Aga joppas, sain kõvasti dtc i kustutada ainult Smile
Kunagi augustis käisin OMC-l. Enne seda tegelikult avastasin et teine pihustiseib on saba andnud jälle. Kuna kõik oli makstud, siis minemata ka ei tahtnud jätta. Nojaa peale seda sõitsin ringi ka veel peaaegu 2 kuud nii. Salongi aegajalt tuli paha lõhna ja tuletas meelde mis valesti on. Lõpptulemus oli selline siis
[Pilt: 011065094329f1b.jpg]
Lohutasin ennast siis sellega, et olen hullemat näinud.
Kahjuks oli nii kinni põlenud, et pidin lahti võtma jälle
[Pilt: 0110650945a7026.jpg]
Aga õnneks pommiga tuli välja
[Pilt: 01106510839aa71.jpg]
Olin natuke varuosasi ostnud, sest teadsin mis mind ees ootas juba.
[Pilt: 011065094748d35.jpg]
Viga oligi selles alumises muttris. Sinna oli nii suur vagu sisse põlenud, et seda ei sanudki enam korralikult välja lihvida. Vahetasin selle ära ja panin kõik kokku. Algus oli kõik hea auto käivitus ilusti. Proovi sõidul kui vähe gaasi andsin, süttis mootori tuli ja limp mode. Veakood oli mingi kütuserõhu oma. Proovisin uuesti ja koguaeg kui kiirendama hakkasid veakood ja limp mode. Suht masendav....võtsin pihusti lahti uuesti. Kõik oli täiesti okey. Järgmisel päeval läksin sõbrajuurde, tal on AUTEL. Seal on täpselt samad funktsioonid mis on MB staril. Sellega oli näha, et kui kütuserõhk üle 800bari läks oli gameover. Asjale lisas vürtsi ka kompressioonitest. See mõõdab mootori pööretepealt siis omad väärtused. Esimeses silindris oli see väärtus 95 ja kõigis teistes umbes 249-251. See hetk oli nagu täielik hämming. Näppisin teist silindrit ja esimeses mingi kala :S Ei osanudki enam mida teha. Järgmine päev tegelikult oli plaan pihustid maha kakuda ja diiselandi testi saata. Aga enne seda otsustasin ikkagi veel asja ülevaadata. kuna mul pihusti tagasivoolu mõõtmise kannud olid tööjuures, siis improviseerisin natuke. Võtsin esimesel ja teisel pihustil tagasivoolud lahti, panin auto käima ja andsin gaasi. Tühikäigul oli kõik korras aga kui gaasi andsin, siis vaatepilt oli võimas. Teisest silindri pihustist lausa purskas seda välja. Võtsin uuesti lahti pihusti, keerasin sisemise kuuskandi üle, panin uue kuuli ja siis veel ka kuuli doosi ja kõik korras. Sellist jama pole enne ühegi autoga olnud. eks see on vana tõde, mida vähem pihusteid näpid seda parem on. Natuke süda valutab kül selle pärast. Kunagi aega saan siis lasen pihustid stendist läbi kõik. Hetkel see kompressiooni teema jääbki õhku. Mehaaniliselt peaks kõik ülemõõtma. Aga see tähendaks pihustite või siis küünalde eemaldamist. Hetkel mootor nurrub ilusti ja edasi käib ka ikka siiamaani veel, nii et kui gaasi vajutad siis naeratus ikka tuleb näkku. Mul on chip ka natuke liga raju seal Rolleyes
Ja viimase asjana soovitan kõikidel 211 kere omanikel kontrollida, või lasta kuskil kontrollida üle oma piduritorustikud! Eriti autodel mis pikalt eestis sõitnud. Olen foorumist lugenud, et probleeme sellega teistel ka. Ükspäev oli kiri, et pidurivedeliku vähe. Panin juurde. Ja siis järgmine õhtu armatuuris punased kirjad ja helisignaal. Ma ei mäletagi mis seal täpselt oli. Mingi emergency, peata auto jne. Arvutiga näitas, et tagumise parema piduri viga. Seal oli pm kirjas ka et mehaaniline viga või leke. Vaatepilt oli siis selline.
[Pilt: 011065095323feb.jpg]
[Pilt: 011065095705430.jpg]
Tagant otsast, plastikute alt kuni pidurivoolikuni oli umbes meetrine tükk täiesti läbi mädanenud. Nagu puutusin seda siis pudenes kohe. Vahetasin siis umbes meetripikuse toru koos voolikuga ära ja asi korras. Toru oli katki aga tegelikult pidurid toimisid väga effektiivselt veel. Kõvemal vajutamisel oli tunda, et hakkas kakkuma imelikult aga oli täitsa sõidetav veel Eusa_naughty kunagi seatil tagumise piduriga selline asi juhtus siis oli pedaal põhjas ja pidurid täiesti 0 Big Grin
Hetkel rohkem ei meenugi midagi. Ahjaa, alla sai siis krutitud 16 tolli plekid ja tutikad hankook w419 rehvid. Rehvid on head aga veljed annavad ikka soovida veits Doubt Eks pean ikka mingid 16 tolli vallerid talveks ostma.
Küsiks et mis km tagant vahetate oma MB l õli?


Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Rain573 - 11-02-2016, 02:16 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 20-05-2016, 08:21 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 23-05-2016, 10:51 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 23-05-2016, 11:37 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 24-05-2016, 07:45 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 09-06-2016, 09:03 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 06-07-2016, 02:23 PM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: v6sa - 07-07-2016, 07:45 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Laur - 14-07-2016, 11:50 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Renka - 24-08-2016, 02:55 PM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Rain573 - 27-11-2016, 01:31 AM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Laur - 27-11-2016, 12:41 PM
RE: Mercedes-Benz E211 E320 CDI 2003 Rain573 - Autor: Tauno - 10-12-2016, 11:20 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,801 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,369 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,207 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,837 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 631 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  S 400 CDI Lang, 2001, W220 - Sm. Västrik Sm. Västrik 32 5,754 24-04-2024, 11:59 AM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,837 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 492 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  W203 C 220 CDI (203.706)sports coupe aka põdra junn - JaaJaa JaaJaa 20 4,152 08-07-2023, 05:32 PM
Viimane postitus: JaaJaa
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,294 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne