24-11-2016, 07:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 07:59 PM ja muutjaks oli stihl.)
(24-11-2016, 07:00 PM)Tauno Mõts Kirjutas: Tere, härrased,
Ilmselt on see kõik paljudele ammu teada, aga miks mitte siinkohal uuesti välja tuua.
Selles suhtes ma olen küll võsaga kahel käel nõus, et "nad tegid liiga hea auto"
Ja Taunoga ei ole.
See "doktoritöö" jne bla-bla bakterid - seda juttu pidi ju ajama, et kuidagimoodigi õigustada pressi ja kundede avalikke küsimusi, et miks järgmised kered enam nii head ei olnud. Enne ju oskasite teha ja nüüd järsku on mingi jamps.
90ndate alul lihtsalt nad said aru, et kui nad samamoodi edasi jätkavad, panevad nad oma tehase uksed varsti kinni. (nagu vabalt juhtus näiteks Volvoga, kelle 850 nad põhja viis, sest isa ostis ja pärandas pojale ja see omakorda oma lapsele ja ühtki varuosa vaja ei läinud....)
Sama ka W124. Mingi kardinaalne pööre ju autode kvaliteedis pärast neid tehti. Kuuldavasti olevat isegi juhtivinsenere koondatud, et kulusid kokku hoida. No, kurat see ei ole normaalne, et sel autol olid isegi kõik juhtmeotsikud käsitsi klemmide külge joodetud. (Tauno, vaata selle auto kaitmeplokki kasvõi teiselt poolt!) Sellise asjaga ei juhtu mitte kunagi ju midagi ja see auto ei kustugi kunagi ära.
Lisaks roolivärgenduse kvaliteet, korrosioonikindlus, mootorite ja kastide eluiga jne jne.
Sakslane tegi edukalt oma U-boatè, mis ainult soolases vees istusidki ja ei juhtunud nendega midagi. V.a. see, et lõpuks kõik põhja lasti...
(paar tk on tegelt hiljaaegu ka kuskilt välja õngitsetud)
Samuti lõpetas VAG oma kerede tsinkimise; sellist autot ei olnud samuti kellelgi tarvis, mis kunagi üldse roostetama ei hakanudki. (praegu nad ka "tsingivad" aga kihipaksustel on ilge vahe)
Samamoodi on vahe W124 värvikihi paksusesel mingi 20a noorema MB-ga võrreldes. (seda on lihtne kontrollida, peab lihtsalt kahe orignaalvärviga autoga värvitöökoda külastama). Vesialuseline värv kuivab samuti ära ja vees tegelikult pärast ei lahustu. Teda lihtsalt pandi vähem.
(on ju oluline vahe, kas värvida 10000 autot 5L värviga või 3L-ga. 800000€ on juba ka sellise tehase jaoks raha, kaspole? Ja täna nad ei müü mitte 10tuhat vaid 2miljonit autot aastas)
Aga olgem õnnelikud, et selline mark nagu MB loojakarja pole läinud - uued mudelid on osad ju väääga ilusad, võrreldes selle saksa tanki disainiga, mis vanasti oli...
Osadel õnnelikel on au ka nende vanadega täna liigelda. Soola sisse vist enne Krowni vms kontori külastamist väga ei läheks.