18-11-2016, 01:53 AM
Võtsin täna pisut rohkem aega, istusin autos ja seadistasin istmeid. Õige asendi leidmisega ikka läheb üksjagu. Ja seadistamisvõimalusi jätkub. Nupud, menüüdes surfamine jne. Aga tulemus sai hea ning ega sealt enam välja ronida ei tahtnudki.
Teine samapalju aega läks kõiksugu nuppudega tutvumise peale. Enamus küll juba S350-st selged, aga sellel menüüs rohkem kohti, kus ära eksida ning ka tagaistme käetoel veel mõned näppimiseks. Kindlasti veel üht-teist jäi hilisemaks avastamiseks. Roolisoojenduse nupp on ikka inseneridel küllaltki kummalise koha peale viidud - rooli reguleerimise kangi otsas... Miks seda ei võinud rooli peale viia nagu teistes autodes. Aga ok, harjub ja ei virise.
Siiski üks pisut mõru asi ka antud isendi juures. Nimelt sellele autole väga ebakohane tuulemüra salongis. Ja seda juba linnakiiruste juures. Asendusauto oli nagu oluliselt vaiksem. Eks tuleb tihendid üle käia ja vaadata, kas äkki mõni istub valesti või on lausa katki. Väljamaa foorumites kumas läbi ka peeglite juures olev kehva isolatsioon. Nädalavahetusel midagi siis uurida.
350 ja 500 võrdluses võiks tuua ühe positiivse teguri lahjema masina juures - tõenäosus, et load alles jäävad, on oluliselt suurem. Väike lootus, et ehk alguse asi see mineku ja urina nautimine. Kunagi oma CLK müüsin just selle pärast maha, et ei suutnud rooli taga ennast ohjes hoida.
Teine samapalju aega läks kõiksugu nuppudega tutvumise peale. Enamus küll juba S350-st selged, aga sellel menüüs rohkem kohti, kus ära eksida ning ka tagaistme käetoel veel mõned näppimiseks. Kindlasti veel üht-teist jäi hilisemaks avastamiseks. Roolisoojenduse nupp on ikka inseneridel küllaltki kummalise koha peale viidud - rooli reguleerimise kangi otsas... Miks seda ei võinud rooli peale viia nagu teistes autodes. Aga ok, harjub ja ei virise.
Siiski üks pisut mõru asi ka antud isendi juures. Nimelt sellele autole väga ebakohane tuulemüra salongis. Ja seda juba linnakiiruste juures. Asendusauto oli nagu oluliselt vaiksem. Eks tuleb tihendid üle käia ja vaadata, kas äkki mõni istub valesti või on lausa katki. Väljamaa foorumites kumas läbi ka peeglite juures olev kehva isolatsioon. Nädalavahetusel midagi siis uurida.
350 ja 500 võrdluses võiks tuua ühe positiivse teguri lahjema masina juures - tõenäosus, et load alles jäävad, on oluliselt suurem. Väike lootus, et ehk alguse asi see mineku ja urina nautimine. Kunagi oma CLK müüsin just selle pärast maha, et ei suutnud rooli taga ennast ohjes hoida.