14-11-2016, 06:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2016, 11:02 PM ja muutjaks oli hents99.)
Kohalt saab enivei ära, pidama saamiseks on nelikveost üksi vähe tolku.
G klassi puhul küll vähemalt, S Klass vast poole tonni jagu kergem, aga liigitub samuti raskekaalu kategooriasse.
Ehk nelikvedu siiski ei kompenseeri kulunud rehvi, see muidugi vaid minu arvamus.
Edit: Tegelt ei mõelnud isegi mitte nii väga kulunud rehve, vaid pigem üldiselt pidamise mõttes kehvemaid rehve.
Et 4-veolisega on üldiselt julgem tunne, aga pidurdamisel on ikka seis sama 2-vedulisega. Aga noh, need on sellised ekstreemolukorrad ja siis peabki tähelepanelikum olema
G klassi puhul küll vähemalt, S Klass vast poole tonni jagu kergem, aga liigitub samuti raskekaalu kategooriasse.
Ehk nelikvedu siiski ei kompenseeri kulunud rehvi, see muidugi vaid minu arvamus.
Edit: Tegelt ei mõelnud isegi mitte nii väga kulunud rehve, vaid pigem üldiselt pidamise mõttes kehvemaid rehve.
Et 4-veolisega on üldiselt julgem tunne, aga pidurdamisel on ikka seis sama 2-vedulisega. Aga noh, need on sellised ekstreemolukorrad ja siis peabki tähelepanelikum olema
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering