14-11-2016, 05:32 PM
(14-11-2016, 04:51 PM)v6sa Kirjutas:(14-11-2016, 04:45 PM)soo Kirjutas: ...
ning kulunud lamellidega on lumes ikkagi pisut keeruline.
...
Kulunud lamelliga on iga mootoriga lumes keeruline.
Ootan huviga võrdlust
Postitus nr. 1:
(17-10-2016, 12:13 PM)soo Kirjutas: Veoskeem: nelikvedu
Kasutaja "soo" viimane postitus preaguse seisuga:
(14-11-2016, 04:45 PM)soo Kirjutas: Hetkel hea meel selle üle, et ise ei ostnud tagaveolist V6 mootoriga varianti. Teravust napib, kütust võtab ilmselt rohkem, kui uuema tüübi V8 ning kulunud lamellidega on lumes ikkagi pisut keeruline.
Nelja vedava rattaga ehitab ikka oluliselt rohkem, kui RWD'ga. Ka rohkem kulunud rehv 4WD'l vs. parema mustriga rehvid ühe vedava teljega autol. Pole proovinud, aga usun, et korralik suvekas 4WD'l sõidab talvel juustu lamelli ühel vedaval teljel üle.
http://differ.ee - töö kiidab tegijat - 53454729 / UBER tasuta 10€ sõit esmasel registreerumisel - tycmab7bue (juht/reisija, küsi lisa)
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos
YT: https://www.youtube.com/channel/UCLblf2T...oQA/videos