28-10-2016, 01:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2016, 01:36 PM ja muutjaks oli stihl.)
Loomulikult, kui hästi teha, vahetatakse kett ja hammakad paaris.
Kui sa sõidad hommikust õhtuni ühe ja sama paari nahkkinnastega ja nii 10a järjest, miks arvad, et ainult kindad kuluvad ja rool mitte?
Ja siis ongi nii, et nuka peal loksub kett 0,4mm, vända peal ka oma 0,6mm, ise venib 1mm juurde > nukk jääb väntvõllist juba 2mm maha, aju saab sellest aru ja checki viskabki põlema. Väljalase logiseb pisut veel sisselaske suhtes ka (seal on ilmselt tavalised hammakad)
Aga mida teeb yuutuuber > ta võtab uue keti, tõmbab selle ülevalt vana ketiga sisse, saab nukad enam vähem paika, kustutab mootorivead ja on häppi.
Saab feimi ja müüb veel auto siva maha ka.
Mootorit maha võtma ei pea, sest ketikaant ja karteripõhja jne pole vaja ära võtta.
.......
Järgmine vend saab veel 150k otsa sõita ja lasep kolakaga kogu asja kokku, sest kett hüppab lõpuks üldse üle.
(tallad ju ka vahetamata, eksole)
....
Kuna plokkide ja turboga ei juhtu klappide pähekäigul midagi > ebaysse müüki...
Kui sa sõidad hommikust õhtuni ühe ja sama paari nahkkinnastega ja nii 10a järjest, miks arvad, et ainult kindad kuluvad ja rool mitte?
Ja siis ongi nii, et nuka peal loksub kett 0,4mm, vända peal ka oma 0,6mm, ise venib 1mm juurde > nukk jääb väntvõllist juba 2mm maha, aju saab sellest aru ja checki viskabki põlema. Väljalase logiseb pisut veel sisselaske suhtes ka (seal on ilmselt tavalised hammakad)
Aga mida teeb yuutuuber > ta võtab uue keti, tõmbab selle ülevalt vana ketiga sisse, saab nukad enam vähem paika, kustutab mootorivead ja on häppi.
Saab feimi ja müüb veel auto siva maha ka.
Mootorit maha võtma ei pea, sest ketikaant ja karteripõhja jne pole vaja ära võtta.
.......
Järgmine vend saab veel 150k otsa sõita ja lasep kolakaga kogu asja kokku, sest kett hüppab lõpuks üldse üle.
(tallad ju ka vahetamata, eksole)
....
Kuna plokkide ja turboga ei juhtu klappide pähekäigul midagi > ebaysse müüki...