22-10-2016, 04:49 PM
Sisin tuleb padja alt otsast jah, auto on kanali peal ja sisinat padjast kenasti kuulda. Peale hoova purunemist sõitsin umbes kilomeetri koju. Koju jõudes polnud auto veel alla vajunud, alla vajumist märkasin nii 10-15 minutit hiljem. Ehk et selle kilomeetri jooksul vaevalt, et padi purunes. Ja kuidas seletada seda, et terve tänase öö olid mõlemad padjad kenasti täis? Päris tühjaks vajus parempoolne padi peale tänast proovisõitu kui uus hoob oli paigaldatud ja patjades siiski õhk sees, mitte tühjad. Rääkisin täna ka silberauto mehhaanikuga, kes ütles, et padi võis tegelikult juba varem vigane olla ja sellel kõrgusel, mis ta mul varasemalt oli, hoidis õhku sees, samamoodi ka kõrgemas asendis, kus ta oli eilsest tänaseni. Lihtsalt selles nö nullasendis, mis see kõrguseandur praegu ette annab, laseb padi õhku välja. Asi pidi olema selles padja mingis ehituslikus omapäras, et koosneb nagu erinevatest kihtidest, mis teatud asendites teist kihti katavad. Vat ei tea, ei ole ühtegi õhkpatja kunagi lahti võtnud ja hingeelu uurinud. Leidsin ka ühe kuulutuse, kes kasutatud patja 100€ eest müüb, aga selle padja ja auto ajalugu on täiesti teadmata, nii et ilmselt tuleb uue padja teed minna. Neid vast mõlemaid vahetama ei pea, piisab selle vahetusest, mis läbi on?
(22-10-2016, 04:26 PM)Black66 Kirjutas: Oled kindel et ikka padi ise sisiseb?
See padja vigastuse jutt oli eeldusega, et see hoob läks sul sõidu ajal katki ja pidid ju ometigi kuhugi sellega nii sõitma. Ega see hoob sul seistes katki ei läinud. Kui sõitsid tühjade patjadega, siis sellega võisid vabalt vigastada, olenes teest, selle pikkusest jne.