18-10-2016, 11:21 AM
(18-10-2016, 10:20 AM)v6sa Kirjutas:On tõesti kirjaviga, ei tea miks selle mAh enda aruga kirjutasin. Igaljuhul selge, kartsin et 100 jääb paljuks, netist uurisin et enamustel 70-80.(17-10-2016, 07:44 PM)JorgenP Kirjutas: ...
Autol hetkel peal 100mAh aku, mis on üldse soovitatav või tehase poolt määratud aku suurus? Kas on mõistlik väiksema vastu vahetada või on 100mAh kasutamine konkreetse auto puhul probleemivaba?
...
Ma eeldan, et see mAh on kirjaviga, sest 100 m(illi)ampertundi on vaid 0,1 Ah ja selle peale ilmselt starter teeb vaid kääks. Keskmine laetav AA-mõõdus aku on lahja 2 Ah.
"Sajane" on igast asendist piisav. Kuigi ma ei kujuta ette, milleks selle olematu mootorimahuga lahustipõletile säärast vooluvaru vaja on. Aga rohkem on uhkem ja kestab piina kauem. Kui rahakott kannatab, siis igal juhul, edasi!
Kütusekulu suhtes öeldi oluline juba ära: tänapäeva mõistes ökonoomne see auto ei ole. Aga teistkümmend sajale maanteel on paljuvõitu. Harva on vaid üks viga - lahkamine saab olema pikk ja piinarikas.
Alusta küünladest: mis värvi need on ja kas kõik on ühesugused. Grupipilt aitab palju
Ning kontrolli vaba veeremist:vaid üks kergelt soojenev pidur paneb rahulikult paar liitrit sajale peale, kui takka anda.
Küttekulu poolest ökonoomset autot ei oodanudki, kuid sprintmonitori ja tehaseandmete järgi kulub seda kütust natuke palju. Aga kuna on tegemist suveautoga, siis ei ole hetkel väga muret. Tõenäoliselt tuleb enamus sõlmed läbi vaadata, et aru saada kus see peamine viga pesitseb.
Tänud ka Taunole!