16-10-2016, 10:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2016, 11:50 AM ja muutjaks oli t2rn.)
Pole tükk aega siia midagi lisanud, Mercedes-Benz omamine käib nagu ikka üle kivide ja kändude müümismõtete ja ehitusmõtete vahel.
Pole vist kordagi olnud momenti kui autol ei oleks midagi viga. Kuna kere pole ka just pärl siis raha ei raatsi palju kulutada selle auto peale.
Hetkel on käigu vahetamisega probleemid, terve siduri ajami süsteem vahetaud ja korralikult õhutatud ja ikka ei tööta korralikult.
Ilmselt tuleb sidurikorv ära vahetada.
Paar küsimust ka, kas sellelel jõuetule 80kw mootorile kannatab panna peale ka väiksemat sorti turbo.
Kas üldse k-jet toimetab koos turboga.
Võimsuse kasv ei pea olema üüratu, kuid võiks köhiva vanamehe hingama saada.
Mida üv arvab turbotamisest?
Või on mõni vanakooli nö. tuuning mis väheke väänet juurde annab. Ehk mõne võimsama Mercedes-Benz nukkvõll vms.
Esiotsa ei tahaks väga raskeks ajada.
Samuti oleks vaja libisevat/lukustatavat diffrit.
Pole vist kordagi olnud momenti kui autol ei oleks midagi viga. Kuna kere pole ka just pärl siis raha ei raatsi palju kulutada selle auto peale.
Hetkel on käigu vahetamisega probleemid, terve siduri ajami süsteem vahetaud ja korralikult õhutatud ja ikka ei tööta korralikult.
Ilmselt tuleb sidurikorv ära vahetada.
Paar küsimust ka, kas sellelel jõuetule 80kw mootorile kannatab panna peale ka väiksemat sorti turbo.
Kas üldse k-jet toimetab koos turboga.
Võimsuse kasv ei pea olema üüratu, kuid võiks köhiva vanamehe hingama saada.
Mida üv arvab turbotamisest?
Või on mõni vanakooli nö. tuuning mis väheke väänet juurde annab. Ehk mõne võimsama Mercedes-Benz nukkvõll vms.
Esiotsa ei tahaks väga raskeks ajada.
Samuti oleks vaja libisevat/lukustatavat diffrit.