10-10-2016, 08:28 PM
Pole E ega C V6-l kummalegi õli peale valanud.
Soojaks lähevad mõlemad hästi. Suur mootor toodab sooja korralikult.
E-l olid poisid suvel keskmisse laekasse mingit mudru vahele toppinud ja asi oli kinni kiilunud.
Aitasid videod
https://www.youtube.com/watch?v=we5bo0NBdPA
https://www.youtube.com/watch?v=88OJipkGCKc&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=geNsLfhV7B4
Kommentaariks nii palju, et see on suht peenike värk ja kõik jupid peavad väga täpselt olema paigas. Mul oli üks kõrvake natuke kõver ja kulus tükk aega, enne kui aru sain, kuidas mida sirgemaks painutada, et sahtel liiguks, nagu peab. Sealt edasi mõnes järgmises videos on juttu ka, kuidas pingutada laeka kinnitõmbamise vedrusid. Seda protsessi ma ette ei võtnud, polnud vaja.
Sellel laekal on kokku kaks valgustust. LED valgustab joogitopse ja harilik hõõglamp valgustab tagumist otsa. Mõlema vahetamiseks tuleb kogu kupatus maha võtta.
Vahepeal sai C-l mootorit sätitud
Dünos selgus ka, miks C juba enne palju kergemini edasi läks. Miskitpidi oli mootoril 170kW asmele 184kW, hetkel näitab graafik 204kW@3400rpm ja 660Nm@2100rpm. Õlivahetuseks soovitati 15k km ja sõita nagu ikka - õlid soojaks - sõidumõnu - ja enne seismajäämist rahulikult.
Esimest korda on C tehasest tulnud 18" velgedel. Siiani sõitsin keskeuroopa talvekatega. Erinevus on, et müra ja kütusekulu olid väiksemad. Nüüd natuke jäigem, võibolla rool täpsem, tavaliikluses suurt aru ei saa.
Soojaks lähevad mõlemad hästi. Suur mootor toodab sooja korralikult.
E-l olid poisid suvel keskmisse laekasse mingit mudru vahele toppinud ja asi oli kinni kiilunud.
Aitasid videod
https://www.youtube.com/watch?v=we5bo0NBdPA
https://www.youtube.com/watch?v=88OJipkGCKc&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=geNsLfhV7B4
Kommentaariks nii palju, et see on suht peenike värk ja kõik jupid peavad väga täpselt olema paigas. Mul oli üks kõrvake natuke kõver ja kulus tükk aega, enne kui aru sain, kuidas mida sirgemaks painutada, et sahtel liiguks, nagu peab. Sealt edasi mõnes järgmises videos on juttu ka, kuidas pingutada laeka kinnitõmbamise vedrusid. Seda protsessi ma ette ei võtnud, polnud vaja.
Sellel laekal on kokku kaks valgustust. LED valgustab joogitopse ja harilik hõõglamp valgustab tagumist otsa. Mõlema vahetamiseks tuleb kogu kupatus maha võtta.
Vahepeal sai C-l mootorit sätitud
Dünos selgus ka, miks C juba enne palju kergemini edasi läks. Miskitpidi oli mootoril 170kW asmele 184kW, hetkel näitab graafik 204kW@3400rpm ja 660Nm@2100rpm. Õlivahetuseks soovitati 15k km ja sõita nagu ikka - õlid soojaks - sõidumõnu - ja enne seismajäämist rahulikult.
Esimest korda on C tehasest tulnud 18" velgedel. Siiani sõitsin keskeuroopa talvekatega. Erinevus on, et müra ja kütusekulu olid väiksemad. Nüüd natuke jäigem, võibolla rool täpsem, tavaliikluses suurt aru ei saa.