30-09-2016, 07:29 PM
Viimati tuvastati lõtke heebli, suurte kullinokkade ja kätega. Mingit sorti valgusallikas tuleks ka kasuks.
W211 esisild ei jookse mitte kudagi sellise pinge alla, et lõtk välja ei tuleks. Ainuke "pinge allikas" on puksid, käändmiku sarniiril see eest käändmiku ja selle külge kinnituvate jubinate raskus ehk mitte midagi.
Ülevaatus ei suuda lõtkustendil midagi tuvastada, kui sarniir parajasti alt ära kukkumas pole.
Kui sillakontrolli usku pole, siis käi kõik sarniiri kausid torni ja vasaraga üle (keskele üks täke ja mine sõida, kas on vait või mitte).
Mis seisus amordid on? Amort teeb totakat kobinad, samuti kui elumahlad välja sülitanud on, muutub ka sõit närvilisemaks.
Mis seis tagasillaga on, kui ahter kutsikat jookseb või vedel on, muutub sõit ka ebameeldivaks.
Kobinat võib tekitada stabika sarniir, roolilatt, erakorralistel juhtudel ka stabikakont, mis puksi küljest eraldunud on.
W211 esisild ei jookse mitte kudagi sellise pinge alla, et lõtk välja ei tuleks. Ainuke "pinge allikas" on puksid, käändmiku sarniiril see eest käändmiku ja selle külge kinnituvate jubinate raskus ehk mitte midagi.
Ülevaatus ei suuda lõtkustendil midagi tuvastada, kui sarniir parajasti alt ära kukkumas pole.
Kui sillakontrolli usku pole, siis käi kõik sarniiri kausid torni ja vasaraga üle (keskele üks täke ja mine sõida, kas on vait või mitte).
Mis seisus amordid on? Amort teeb totakat kobinad, samuti kui elumahlad välja sülitanud on, muutub ka sõit närvilisemaks.
Mis seis tagasillaga on, kui ahter kutsikat jookseb või vedel on, muutub sõit ka ebameeldivaks.
Kobinat võib tekitada stabika sarniir, roolilatt, erakorralistel juhtudel ka stabikakont, mis puksi küljest eraldunud on.