18-09-2016, 07:30 PM
Suvi oli tegevuserohke ja punane Mercedes sai praktiliselt iga päev kilomeetreid koguda. Odomeeter jõudis 472 tuhandeni ja nende numbrite ilmudes sai tehtud tavahooldus. Mootorisse läks Castroli õli, muidugi sai õlifilter uus. Kütusefilter sai ka värske.
Külastasin ka margiesindust ja soetasin ustele uued poriliistud koos tüüblitega. Välimuse parandamise huvides soovisin osta ka uue iluvõre, esitasin vastavasisulise palve pädevale isikule leti taga. Laos olevat täitsa olemas, hinnaks 1345.- eurot. Arvasin seejärel, et ostan ehk mõne soliidsema b osa tootja poolt valmistatud detaili. Neid saab nii umbes soti eest. Tahtsin uut läikivat süütevõtit ka. Selle hinnaks arvati 460.- eurot. Jäin esialgu äraootavale seisukohale. Õnneks polnud kojamehe ja filtrite hind tõusnud, piirdusin nendega lisaks poriliistudele ja jalutasin minema.
Vilinat kapoti all toodab ilmselt generaator. Hääl valjeneb, kui tuled peale keerata, ja kaob sootuks, kui tuled kustutada. Küll see olukord ka oma lahenduse leiab.
Salongi puhuri tujutsemise lõpetas pistikute liigutamine. Mingis pöörete vahemikus kipub siristama, ju peab vähe puhastama. Või vahetama uue vastu.
Mingitel imelikel põhjustel tuleb salongi vett. Eemaldasin puhuri põhjakaane ja see oli märg. Tagasi auto külge pole see jubin veel jõudnud, ennem peaks üritama vee äravoolu kanaleid puhastada.
Ajapuudusel pole jõudnud asja selgitada.
Esiklaasi tekkis pragu. Täiesti omaalgatuslikult. Õnneks kaassõitja pool, rohelise riba peal. Kahju pole kuigi suur, rooste korrektseks eemaldamiseks katuse servast oleks tulnud klaas nagunii ära võtta. Ehk kunagi jõuame selleni ka.
Roostekorbad kerel hakkasid mind koledal kombel häirima. Kraapisin kiiruga ühel kaunil suveõhtul kõik lahtise jama maha ja värvisin punase Hammeritega üle. Paremale viimistlusele ja õigele toonile keskendun siis, kui on aeg ja võimalus kambris või mõnes muus sobivas paigas kogu auto üle värvida. Seni lepin saavutatud tulemusega. Tagaluugilt sai ka rooste kaotatud, auto üldmulje on selle kõige tõttu palju viisakam kui ostes.
Pakiruumi luugi lukk kiilus teadmata põhjusel kinni. Kohe üldse ei keeranud ka, kõigest leotamisest ja vandumisest sõltumata. Miks ta peakski, kui kogu elu on teda puldist avatud. Probleem lahenes seetõttu vägivaldselt. Rohelise auto lukk sai asenduseks installeeritud, kuid lahendus on poolik ja tuleb hankida vastava ajajärgu auto lukk. Need osad on liiga erinevad, et saadud tulemusega leppida. Ei teagi, kas julgen esindusest hinda küsida.
Kuid . . See on see auto, mis sõidab iga päev ja ilmast sõltumata. Mõnikord reisib seal autos ka minu koer, ja tuleb ette et iga kord ei ole mul seljas kõige puhtamad riided.
Mobiiltelefon ei anna seda õiget tooni edasi. Vabandan piltide halva kvaliteedi eest.
Tagastange sai ka värskendust.
Ah jaa, uued suverehvid said ka. . .
Külastasin ka margiesindust ja soetasin ustele uued poriliistud koos tüüblitega. Välimuse parandamise huvides soovisin osta ka uue iluvõre, esitasin vastavasisulise palve pädevale isikule leti taga. Laos olevat täitsa olemas, hinnaks 1345.- eurot. Arvasin seejärel, et ostan ehk mõne soliidsema b osa tootja poolt valmistatud detaili. Neid saab nii umbes soti eest. Tahtsin uut läikivat süütevõtit ka. Selle hinnaks arvati 460.- eurot. Jäin esialgu äraootavale seisukohale. Õnneks polnud kojamehe ja filtrite hind tõusnud, piirdusin nendega lisaks poriliistudele ja jalutasin minema.
Vilinat kapoti all toodab ilmselt generaator. Hääl valjeneb, kui tuled peale keerata, ja kaob sootuks, kui tuled kustutada. Küll see olukord ka oma lahenduse leiab.
Salongi puhuri tujutsemise lõpetas pistikute liigutamine. Mingis pöörete vahemikus kipub siristama, ju peab vähe puhastama. Või vahetama uue vastu.
Mingitel imelikel põhjustel tuleb salongi vett. Eemaldasin puhuri põhjakaane ja see oli märg. Tagasi auto külge pole see jubin veel jõudnud, ennem peaks üritama vee äravoolu kanaleid puhastada.
Ajapuudusel pole jõudnud asja selgitada.
Esiklaasi tekkis pragu. Täiesti omaalgatuslikult. Õnneks kaassõitja pool, rohelise riba peal. Kahju pole kuigi suur, rooste korrektseks eemaldamiseks katuse servast oleks tulnud klaas nagunii ära võtta. Ehk kunagi jõuame selleni ka.
Roostekorbad kerel hakkasid mind koledal kombel häirima. Kraapisin kiiruga ühel kaunil suveõhtul kõik lahtise jama maha ja värvisin punase Hammeritega üle. Paremale viimistlusele ja õigele toonile keskendun siis, kui on aeg ja võimalus kambris või mõnes muus sobivas paigas kogu auto üle värvida. Seni lepin saavutatud tulemusega. Tagaluugilt sai ka rooste kaotatud, auto üldmulje on selle kõige tõttu palju viisakam kui ostes.
Pakiruumi luugi lukk kiilus teadmata põhjusel kinni. Kohe üldse ei keeranud ka, kõigest leotamisest ja vandumisest sõltumata. Miks ta peakski, kui kogu elu on teda puldist avatud. Probleem lahenes seetõttu vägivaldselt. Rohelise auto lukk sai asenduseks installeeritud, kuid lahendus on poolik ja tuleb hankida vastava ajajärgu auto lukk. Need osad on liiga erinevad, et saadud tulemusega leppida. Ei teagi, kas julgen esindusest hinda küsida.
Kuid . . See on see auto, mis sõidab iga päev ja ilmast sõltumata. Mõnikord reisib seal autos ka minu koer, ja tuleb ette et iga kord ei ole mul seljas kõige puhtamad riided.
Mobiiltelefon ei anna seda õiget tooni edasi. Vabandan piltide halva kvaliteedi eest.
Tagastange sai ka värskendust.
Ah jaa, uued suverehvid said ka. . .