10-09-2016, 01:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2016, 03:20 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Tere, on äkki keegi teadjamees, kes oskaks C36 tagadiffrist täpsemalt rääkida? Tuli lihtsalt meelde, et kui paar aastat tagasi autot kruusa peal katsetasin, ASR välja lülitatud, siis nii paigalt stardist kui ka gaasiga kurve läbides jäi mõlemal juhul 2 pidevat vagu maha. Kas sellel on mingi diffrilukk ja kuidas see toimib(kas nii nagu W124-jal ASD hüdrauliliselt kuni mingi kiiruseni)?
Netist lugedes olen leidnud viiteid, et ASR-ita C36 puhul oli võimalik osta lisavarustusena eraldi ka LSD, aga kuidas teha kindlaks, kas ka minu autol selline lisavarustus on (iseenesest ei tohiks olla kuna minul ASR-iga variant) ning kuidas ta toimib(mehhaaniline, hüdrauliline)? Või on kruus asfaldist nii erinev pinnas, et sinna jäävad ka lahtise diffriga 2 jälge maha? Ei raatsi võrdluseks asfaldil oma rehve kulutada, ainult selleks, et teada saada...
Siin videos jääb ka nagu 2 pidevat triipu maha(lõpus) https://www.youtube.com/watch?v=W3TIIKJ4_-Q
Ja võrdluseks kindlasti lahtine differ https://www.youtube.com/watch?v=jEJga3yuk4g
Netist lugedes olen leidnud viiteid, et ASR-ita C36 puhul oli võimalik osta lisavarustusena eraldi ka LSD, aga kuidas teha kindlaks, kas ka minu autol selline lisavarustus on (iseenesest ei tohiks olla kuna minul ASR-iga variant) ning kuidas ta toimib(mehhaaniline, hüdrauliline)? Või on kruus asfaldist nii erinev pinnas, et sinna jäävad ka lahtise diffriga 2 jälge maha? Ei raatsi võrdluseks asfaldil oma rehve kulutada, ainult selleks, et teada saada...
Siin videos jääb ka nagu 2 pidevat triipu maha(lõpus) https://www.youtube.com/watch?v=W3TIIKJ4_-Q
Ja võrdluseks kindlasti lahtine differ https://www.youtube.com/watch?v=jEJga3yuk4g