27-08-2016, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2019, 12:32 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Ja 200D saaga jätkub, mitte küll vana ja pruuni kerega, vaid uue, korralikuma ja valget värvi kerega. Olen ammu aega endale tahtnud juba valget 124ja.
Kere veeres minu õuele üleeile, ilma mootori, käigukasti ja osaliselt salongita.
Mina panen sinna enda korraliku mootori ja kasti, ilusa facelifti heleda salongi, võtan Eestis arvele ja sõit kenasti jätkub.
Muidugi pealtnäha korralikul kerel olen siiski juba mõne augu uuristanud põhja sisse, kuid need nii väiksed probleemid, et ei morjenda. Võrreldes eelmise kerega on seda mõtet täielikult teha. Samuti on vaja mõlemad tagumised poritiivakaared taastada.
Ei saa siis heal ja kasutult vedeleval tehnikal raisku minna lasta:
Sai natukene salongi ka sisse juba visatud:
Huvitav asi on see, et sõiduk on tutikana Soomest ostetud ja terve oma eluaja seal olnud ja kaasa tulid hooldusraamat ja muu pudi padi, mis kõik uue auto ostuga tollel ajal kaasnes (mõned soomekeelsed 124ja raamatud jne).
Kere veeres minu õuele üleeile, ilma mootori, käigukasti ja osaliselt salongita.
Mina panen sinna enda korraliku mootori ja kasti, ilusa facelifti heleda salongi, võtan Eestis arvele ja sõit kenasti jätkub.
Muidugi pealtnäha korralikul kerel olen siiski juba mõne augu uuristanud põhja sisse, kuid need nii väiksed probleemid, et ei morjenda. Võrreldes eelmise kerega on seda mõtet täielikult teha. Samuti on vaja mõlemad tagumised poritiivakaared taastada.
Ei saa siis heal ja kasutult vedeleval tehnikal raisku minna lasta:
Sai natukene salongi ka sisse juba visatud:
Huvitav asi on see, et sõiduk on tutikana Soomest ostetud ja terve oma eluaja seal olnud ja kaasa tulid hooldusraamat ja muu pudi padi, mis kõik uue auto ostuga tollel ajal kaasnes (mõned soomekeelsed 124ja raamatud jne).