24-08-2016, 11:37 PM
(24-08-2016, 12:53 PM)siimruz Kirjutas: TereMul oli vaja silda reguleerida selle pärast, et esimese vasaku rehvi sisemise ääre sõi kahel jooksul rehvidel täiesti ära. Nüüd said uued alla pandud ja oli vaja veits timmida. Ma ise seda silla teemat ei jaga. Mulle tehti selgeks, et kõik saab alguse tagumisest sillast. Keerati seda natuke ja siis eest rooliotsa ka ja eks näis siis nüüd kuidas sai. Mul on tööjuures ka päris kaasaegne 3d sillapink. Lihtsalt kui peeglid külge panna siis tahab saada kõrguse mõõte ja siis oli viśt et inclinometer iga kraadid mõõdetakse.
Minul selline küsimus, et miks te neid sildasid nii tihti reguleerite. W211 peaks ehituselt ju sama sild olema mis w203-l. Võin eksida pole 211 päris lammutanud veel. Aga eeldan vähemalt. Olen oma w203-l seal juppe vahetanud koos pädeva lukksepaga ja siis ka reguleeriti seda pärast. Kui hakkasin uurima et mida siin siis nii hullult reguleerima peab siis vastas et kokku jooksu muud ei saagi reguleerida. Ühelgi öötsal pole eksentrik polti isegi. Ainukesed asjad mida reguleerida sai olid rooli otsad. Mina lihtsalt ei saa nendest tänapäeva kärudest aru enam. Või on siis pigem viga selles et kere on saanud kõksu kunagi ja kalded paigast ära. Viimati oli W 203 rooli ots ära ja ka kokku jooks vale veidi. Kuid rehvi ta veel kuskilt otsast ei söönud. Kuigi sõidan päris palju. Jutt muidugi käib esisillast. Tagasild on natuke teine teema, kuid see ju põhimõttelislt sama mis vanematel mudelitel. Ära pahanda kui sinu teemat risustasin. Lihtsalt üritan harida enneast.
Edu siim