23-08-2016, 12:33 AM
Sai siis käidud One Mile Challenge viimasel etapil. Huvipärast lihtsalt autot testimas.
Mõlemad katsed oli 1 km kiirus ja lõpkiirus täpselt sama. Ehk siis 1km kiirus 193 km/h ja lõppkiirus 215 km/h. Esimene sõit vajutasin lihtsalt gaasi põhja ja vaatasin mis juhtub. Tundus, et teiselt kolmandale, neljandale ja viiendale käigule lülitamine toimus suure viivitusega. Pöördeid hoidis kaua aega väga kõrgel ja siis vahetas alles. Olin kindel et teine sõit tuleb parem tulemus, sest vahetasin ise käike aga tulemus täpsaelt sama .
Täna sai natuke webasto mitte töötamist uuritud.Kontrollisin pumpa ja leidsin sellise asja.
Panin sellele korraks käe külge ja juhtus selline asi
See oli täiesti õnne värk,et see kuskil sõidu ajal täis paagiga ei juhtunud. Kui ära murdus,paagist küte jooksis kohe. Ulme asju juhtub ikka MB ga. Ükspäev täiesti lambist parem ukselukk ei toiminud enam. Teeb ainult rõvedat häält aga ei lukusta. Mingid hambad maas kuskilt arvatavasti. Õnneks saab seest poolt lukku vajutada veel. Eks kunagi tuleb lahti kakuda. Siis Airmaticu viga sees jälle Eks see mu enda viga ka veits. Mõtlesin et proovin ükskord seda remontida veel.Tellin uue silindri ja rõnga. Vaatan mis siis saab ja kui asja ei saa, tuleb uus kompressor osta.
Vahepeal sai autole uued rehvid ostetud. Ja sellega seoses tuli vajadus ka silda reguleerida. Selgus, et see on siin lõunaeestis suhteliselt võimatu tegevus. Vaja minevad seadmed puudu igaltpoolt. Ma ei teagi nüüd kui tähtsad need nurgamõõtjad ja asjad on. Eks siin oskavad targemad kaasa rääkida. Hetkel lasksin tööjuures lihtsalt natuke asja reguleerida, sest esimest vasakut ratast sõi seestpoolt.
Mõlemad katsed oli 1 km kiirus ja lõpkiirus täpselt sama. Ehk siis 1km kiirus 193 km/h ja lõppkiirus 215 km/h. Esimene sõit vajutasin lihtsalt gaasi põhja ja vaatasin mis juhtub. Tundus, et teiselt kolmandale, neljandale ja viiendale käigule lülitamine toimus suure viivitusega. Pöördeid hoidis kaua aega väga kõrgel ja siis vahetas alles. Olin kindel et teine sõit tuleb parem tulemus, sest vahetasin ise käike aga tulemus täpsaelt sama .
Täna sai natuke webasto mitte töötamist uuritud.Kontrollisin pumpa ja leidsin sellise asja.
Panin sellele korraks käe külge ja juhtus selline asi
See oli täiesti õnne värk,et see kuskil sõidu ajal täis paagiga ei juhtunud. Kui ära murdus,paagist küte jooksis kohe. Ulme asju juhtub ikka MB ga. Ükspäev täiesti lambist parem ukselukk ei toiminud enam. Teeb ainult rõvedat häält aga ei lukusta. Mingid hambad maas kuskilt arvatavasti. Õnneks saab seest poolt lukku vajutada veel. Eks kunagi tuleb lahti kakuda. Siis Airmaticu viga sees jälle Eks see mu enda viga ka veits. Mõtlesin et proovin ükskord seda remontida veel.Tellin uue silindri ja rõnga. Vaatan mis siis saab ja kui asja ei saa, tuleb uus kompressor osta.
Vahepeal sai autole uued rehvid ostetud. Ja sellega seoses tuli vajadus ka silda reguleerida. Selgus, et see on siin lõunaeestis suhteliselt võimatu tegevus. Vaja minevad seadmed puudu igaltpoolt. Ma ei teagi nüüd kui tähtsad need nurgamõõtjad ja asjad on. Eks siin oskavad targemad kaasa rääkida. Hetkel lasksin tööjuures lihtsalt natuke asja reguleerida, sest esimest vasakut ratast sõi seestpoolt.