10-08-2016, 09:20 PM
Mõtteis mõlgub ikka natuke suurem mootor. 2,3 peaks polt-on olema. Küsimus selles kas 1.8l KE-Jetroonik suudab ära toita 2,3 liitrise mootori. Või on 2,3se pritsesüsteem oluliselt tootlikum. Tahaks swapi kulud võimalikud madalad hoida, sest tulevikus nagunii plaanid EFI'le üle minna.
Autoga erilisi probleeme pole esinenud. Eelmine nädal said uued Lemförderi rooliotsad pandud, uus kat. (vana oli täiesti tühjaks põlend ja gaasid paigast ära) õli ja küünlad vahetatud ja ÜV läbitud.
Jaajah seda ka veel, et tagumised pidurid uued, nii kettad, klotsid kui ka kässari klotsid. Sellega seoses sai natuke nalja ka
Pärast klotside vaheust tegin mõned kiiremad ringid ja nautisin uusi pidureid. Hetk peale seda kui olin end mõtteis taevani kiitnud tehtud töö üle olid järgmisel ristmikul pidurid kadunud
Seniilne nagu ma olen, olin unustanud ühepoole klotsi tiftid korralikult sisse lüüa ja üks tagumine tutikas klots lendas orbiidile. Õnneks olin ka kässari korda teinud
Vanadest klotsidest viisakaim asemele ja Artsilt uus tift, sõit jätkub.
BTW: kui kellelgi on või teab kedagi kellel on, võib mulle 2,3 mootorit pakkuda
Autoga erilisi probleeme pole esinenud. Eelmine nädal said uued Lemförderi rooliotsad pandud, uus kat. (vana oli täiesti tühjaks põlend ja gaasid paigast ära) õli ja küünlad vahetatud ja ÜV läbitud.
Jaajah seda ka veel, et tagumised pidurid uued, nii kettad, klotsid kui ka kässari klotsid. Sellega seoses sai natuke nalja ka
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
![Eusa_wall Eusa_wall](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_wall.gif)
![Eusa_angel Eusa_angel](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_angel.gif)
BTW: kui kellelgi on või teab kedagi kellel on, võib mulle 2,3 mootorit pakkuda