11-07-2016, 11:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-09-2016, 03:07 AM ja muutjaks oli tommyboy.)
Tere, pole leidnud aega siia kirjutada, samas pole ka eriti autot sihtotstarbeliselt kasutanud. Eelmine aasta sai ostetud uus Nokia Hakka Green suverehvide komplekt ja käidud vahetamas käigukasti plaat(käigukast läks avarii- reziimi). Ise tegin ka näpud õliseks ja vahetasin eelmise suvepuhkuse ajal mootoriöli (Castrol) koos mootori õhu ja õlifiltriga.
Sügisel sai Soomes 110 pealt esimeste libedatega ka 360 kraadi piruett tehtud, aga vedas- auto jäi teele ja teepiirded terveks.
See aasta liigutatud autot garaažist paar korda, mingi roosa loik on tekkinud alla- tundub, et käigukasti plaadi vahetus tehti lohakalt, peab kunagi tulevikus vaatama, mis tihendi vahelt seal õli lekib.Katusepolstri liim on katuseluugi juurest järgi andnud ja riie ripub ning täitematerjali pudeneb kaela.
Ühesõnaga seis nukker, auto ootab paksu pori ja tolmukihi all millal omanik vabasid finantse suudab organiseerida...
Sügisel sai Soomes 110 pealt esimeste libedatega ka 360 kraadi piruett tehtud, aga vedas- auto jäi teele ja teepiirded terveks.
See aasta liigutatud autot garaažist paar korda, mingi roosa loik on tekkinud alla- tundub, et käigukasti plaadi vahetus tehti lohakalt, peab kunagi tulevikus vaatama, mis tihendi vahelt seal õli lekib.Katusepolstri liim on katuseluugi juurest järgi andnud ja riie ripub ning täitematerjali pudeneb kaela.
Ühesõnaga seis nukker, auto ootab paksu pori ja tolmukihi all millal omanik vabasid finantse suudab organiseerida...