06-07-2016, 04:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-07-2016, 04:13 PM ja muutjaks oli diiseltraktor.)
2003 aasta. No ütleme siis nii, et põhimõtteliselt 99% ulatuses kadusidki ära. Kui tavaliselt pidurdab juba õrna vajutuse peale, siis pidi pedaali täiesti põhja pressima ja väga vaevaliselt sai auto pidama, aga ikkagi pidurdusmaa pikeneb nii kordades ja suure kiirusega linna liikluses oleks võinud väga vabalt tekkida olukord, et ei saa pidama enne järgmist autot.
Natukene irooniline on siin veel see, et piduritorud lõhkesid umbes 5 minutit peale seda, kui sõitsin just töökojast välja ja vahetati kõik pidurikettad ja klotsid.
See info on lihtsalt hoiatuseks kõigi W211 omanikele, et neid torusid vahel kontrollida, mille peale ma ise näiteks ei oleks tulnudki, kui sellist asja juhtunud ei oleks.
Ja nii mõnelgi korral on mul selle autoga läinud maanteel kiirus üle 200km/h. Ei taha mõeldagi, et kuidas siis seda autot pidama saada oleks olnud, kui sellel hetkel piduritoru või torud lõhkenud oleksid
Natukene irooniline on siin veel see, et piduritorud lõhkesid umbes 5 minutit peale seda, kui sõitsin just töökojast välja ja vahetati kõik pidurikettad ja klotsid.
See info on lihtsalt hoiatuseks kõigi W211 omanikele, et neid torusid vahel kontrollida, mille peale ma ise näiteks ei oleks tulnudki, kui sellist asja juhtunud ei oleks.
Ja nii mõnelgi korral on mul selle autoga läinud maanteel kiirus üle 200km/h. Ei taha mõeldagi, et kuidas siis seda autot pidama saada oleks olnud, kui sellel hetkel piduritoru või torud lõhkenud oleksid