11-06-2016, 12:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2016, 12:30 AM ja muutjaks oli kodutu.)
Elab ja sõidab veel. Tookord läks ülevaatuselt ka läbi, mögiseti ainult parktulede kohta, tagurdustuled ka ei põlenud. Šarniiri lõtkude kohta ei öeldud midagi, olevat vist olnud normide piires.
Differ teeb ikka häält, seda ei ole ikka teada saanud, et mis pauk sealt läbi käis.
Hetkel läksid kärgveljed alt ära, kuna ühel veljel on kas rehv valesti peale pandud, või kusagil on muna sees - võbistab rooli.
Pilt ka hetkeseisust:
Tekkis ka siin selline plaan, et manuaaliks ümber ehitada ära.
Kuna olen noor inimene, siis automaat käigukast hakkab igavaks muutuma.
Kogu kompott on õnneks 200D küljest võtta, siis mida täpselt vaja läheb?
Käigukast, hooratas, käigukang koos hoovastikuga, sidur ja pedaalid.
Sellega seoses siis 200D saab endale automaatkasti, nagunii on uimane.
Ja kuna asi läheb manuaaliks, siis tuleb ka väike föön kunagi vahele panna. Muidugi tuleb asi sellisesse seadesse panna, et väga ei suitseks ja inimlik sõita oleks. Plaan ka maanteeametiga see asi ikka kooskõlastada, et passi läheb siis teine kW-te arv jne.
Differ teeb ikka häält, seda ei ole ikka teada saanud, et mis pauk sealt läbi käis.
Hetkel läksid kärgveljed alt ära, kuna ühel veljel on kas rehv valesti peale pandud, või kusagil on muna sees - võbistab rooli.
Pilt ka hetkeseisust:
Tekkis ka siin selline plaan, et manuaaliks ümber ehitada ära.
Kuna olen noor inimene, siis automaat käigukast hakkab igavaks muutuma.
Kogu kompott on õnneks 200D küljest võtta, siis mida täpselt vaja läheb?
Käigukast, hooratas, käigukang koos hoovastikuga, sidur ja pedaalid.
Sellega seoses siis 200D saab endale automaatkasti, nagunii on uimane.
Ja kuna asi läheb manuaaliks, siis tuleb ka väike föön kunagi vahele panna. Muidugi tuleb asi sellisesse seadesse panna, et väga ei suitseks ja inimlik sõita oleks. Plaan ka maanteeametiga see asi ikka kooskõlastada, et passi läheb siis teine kW-te arv jne.