24-05-2016, 10:58 PM
(24-05-2016, 07:45 AM)v6sa Kirjutas:(23-05-2016, 10:21 PM)Rain573 Kirjutas: ...
Ja see 320 cdi pihusti on natuke lolli ehitusega. 220 cdi pihustiga ei oleks saanud sellist asja mitte kuidagi juhtuda.
Ma olen üks suur kõrv nüüd...
Ma saan pilti teha sellest sisust kui vaja. Ühesõnaga 220 CDI pihustil on see keskmine klapp mis selle kuuli peale surub poolkuuga kinni ja vedru surub peale koguaeg. Kui pihustil pea maha keerad, siis võid seda ükskõik kuipidi keerata, midagi välja ei tule. Minu pihustil see nii ei olnud. Kui seda pihusti pilti vaatad mis ülevalpool kuskil on siis seal see ristiga taldrik liigub suhteliselt vabalt kui pea maha keerad. Selle taldriku all ongi see kuul oma pesas. No kirjeldades vb raske aru saada sellest. Kui peaksin selle kuuli vahetusega tegelema kunagi, siis teen step by step pildid sellest. Või siis teine variant on esitronicust pihusti pildid lahti võtta, sealt on ka kõik detailid väga hästi näha.
Tegelikult tahtsin täna midagi muud uurida siit foorumist. Kas e211 käigukast on mingil määral ka iseõppiv? On seal nagu vag või kia mudelitel adapsionid?
Mul algusest peale on nii olnud, et kui gaasipedaali täitsa põhja vajutad. Nii põhja, et seal all olev lüliti aktiveeruks, läheb mootori tuli põlema ja jõud kaob. Vabastades kustub tuli ära. Ja gaasipedaali viga jääb sisse. Sõitmist see ei sega, sest kui gaasi põhja vajutasin, nii et see lüliti alla ei läinud siis vahetas kaks käiku alla, vahepeal ka lihtsalt käigu. Viimasel ajal olen märganud et gaasipedaali põhjavajutusega enam käike alla ei vaheta. Vahepeal vb läheb madalam sisse. Iseenesest mind see ei sega, sest edasi käib ikka hästi. Sõit tundub sujuvam. Vahepeal linnas sõites oligi alguses kuidagi imelik kui 2 käiku alla lõi vahepeal ja pöörded enamvähem piirajas olid. Mida sellest arvata? Niipalju veel et õli on normis ja õli on puhas ja ei haise.