23-05-2016, 10:21 PM
Tänu kasutaja võsa postitusele pöördusin ka täna diislikeskuse poole. Sain sealt endajaoks suht positiivse vastuse. Kuna ma ei tea täpselt kas 220 cdi l on kuul sama läbimõõduga siis tellin uue, pihustipealt mahakirjutatud koodi alusel. Ei ole põhjust nagu väga paanikaks. Selliseid asju on enne juhtunud ja juhtub tulevikus ka. Lihtsalt õpetund mulle, et tuleb ikka iga pisiasja kontrollida.
Mul on aju näpitud. Pole sellest kirjutanud, sest pole dynos jõudnud käia. Mingit tahma kuskilt ei jookse. Olen paljudel teistel masinatel ka ajusi kirjutanud (softi ise ei tee). Mercedese puhul on huvitav, et altotsast nagu ei muutu väga midagi, või see efekt pole nii suur. Aga kui kiirus üle saja siis peale aju ülekirjutamist on minek ikka midagi muud ja rebib korralikult. Olen pannud ikka päris paljude masinatega kõrvuti.
Ma ei saa eriti aru mis selles cdi pihustis nii erilist on? Tavaline pihusti ju. Ma saan aru kui oleks mingi pieso või midagi sellist . Ja see 320 cdi pihusti on natuke lolli ehitusega. 220 cdi pihustiga ei oleks saanud sellist asja mitte kuidagi juhtuda.
Mul on aju näpitud. Pole sellest kirjutanud, sest pole dynos jõudnud käia. Mingit tahma kuskilt ei jookse. Olen paljudel teistel masinatel ka ajusi kirjutanud (softi ise ei tee). Mercedese puhul on huvitav, et altotsast nagu ei muutu väga midagi, või see efekt pole nii suur. Aga kui kiirus üle saja siis peale aju ülekirjutamist on minek ikka midagi muud ja rebib korralikult. Olen pannud ikka päris paljude masinatega kõrvuti.
Ma ei saa eriti aru mis selles cdi pihustis nii erilist on? Tavaline pihusti ju. Ma saan aru kui oleks mingi pieso või midagi sellist . Ja see 320 cdi pihusti on natuke lolli ehitusega. 220 cdi pihustiga ei oleks saanud sellist asja mitte kuidagi juhtuda.