23-05-2016, 07:12 PM
Tere taas,
Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada
Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist.
Mõned pildid valmistamisest:
Tagaosa vormi võtmine:
![[Pilt: 88743-tagaosa_vorm.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/88743-tagaosa_vorm.jpg)
Esiosa:
![[Pilt: 47675-esiosa.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/47675-esiosa.jpg)
Tagaosa peaaegu valmis:
![[Pilt: 93845-Valmis_tagaosa.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/93845-Valmis_tagaosa.jpg)
Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga.
Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili
Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud.
Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks.
Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit,
kes tõi meile oma toodangut.
Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool
![[Pilt: 28425-Roman.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/28425-Roman.jpg)
Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema
Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM
![[Pilt: 47659-Duno.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/47659-Duno.jpg)
Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea
Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht.
Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid
![[Pilt: 86666-Avalaks_2016.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/86666-Avalaks_2016.jpg)
![[Pilt: 82538-Avalaks_burn.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/82538-Avalaks_burn.jpg)
![[Pilt: 76973-Avalaksu_tagajarg.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/76973-Avalaksu_tagajarg.jpg)
Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele.
Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest.
Tänan tähelepanu eest.
SanderP
Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada

Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist.
Mõned pildid valmistamisest:
Tagaosa vormi võtmine:
![[Pilt: 88743-tagaosa_vorm.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/88743-tagaosa_vorm.jpg)
Esiosa:
![[Pilt: 47675-esiosa.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/47675-esiosa.jpg)
Tagaosa peaaegu valmis:
![[Pilt: 93845-Valmis_tagaosa.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/93845-Valmis_tagaosa.jpg)
Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga.
Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili

Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud.
Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks.
Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit,
kes tõi meile oma toodangut.
Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool

![[Pilt: 28425-Roman.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/28425-Roman.jpg)
Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema

Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM
![[Pilt: 47659-Duno.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/47659-Duno.jpg)
Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea

Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht.
Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid

![[Pilt: 86666-Avalaks_2016.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/86666-Avalaks_2016.jpg)
![[Pilt: 82538-Avalaks_burn.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/82538-Avalaks_burn.jpg)
![[Pilt: 76973-Avalaksu_tagajarg.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/76973-Avalaksu_tagajarg.jpg)
Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele.
Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest.
Tänan tähelepanu eest.
SanderP