23-05-2016, 11:34 AM
Ka koormuse all ei tohiks suitsu olla. Minu sama mootoriga isend lööb tahma välja ainult kohalt võttes või järsku kiirendades, kui turbo ei ole veel jõudnud rõhku üles puhuda. Kui turborõhk on üleval ei ole tagant silmnähtavalt musta lendamas.
Ma ei tea, mida teeb ümber kirjutatud ajuga isend, aga tegelikult ei tohiks ka aju ümberkirjutus panna autot tahmama, kui turborõhk üleval on.
Tahm=põlemata kütus=vale küttesegu=vähem jõudu.
Väga paljud autod suitsevad ka puhtalt sellepärast, et omanik ei raatsi auto heaolu nimel raha raiskama, kõige odavam asi, millega saab suitsemist vähendada on kõige lihtsam õhufiltri vahetus. Silmaga võib filter puhas tunduda, aga poorid on tõenäoliselt siiski juba igasugusest kõntsast kinni.
Ma ei tea, mida teeb ümber kirjutatud ajuga isend, aga tegelikult ei tohiks ka aju ümberkirjutus panna autot tahmama, kui turborõhk üleval on.
Tahm=põlemata kütus=vale küttesegu=vähem jõudu.
Väga paljud autod suitsevad ka puhtalt sellepärast, et omanik ei raatsi auto heaolu nimel raha raiskama, kõige odavam asi, millega saab suitsemist vähendada on kõige lihtsam õhufiltri vahetus. Silmaga võib filter puhas tunduda, aga poorid on tõenäoliselt siiski juba igasugusest kõntsast kinni.