23-05-2016, 10:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2016, 11:06 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Vastan teemasse, kuna see võib ka teisi huvitada.
Diiselmootor on säärane huvitav elukas, et selles tehakse iga silindri jaoks küttesegu valmis ülilühikese aja vältel otse silindris. Kuniks pihusti annab ka tegelikult välja seda, mida arvuti tellib, on kõik hästi. Enamasti oskab arvuti ise tuvastada erinevuse tellitud ja realiseerunud nurkkiirenduse erinevuse ja oma tellimust sedapalju kompenseerida, et kolvi sissesulamist ei toimu.
Aga teoreetiline võimalus selleks on olemas, kui mingil põhjusel antakse kütust kordades enam.
Sa avasid pihusti (tõsi küll, mitteplaaniliselt, aga ikkagi). Teoorias ei saa seal midagi valesti minna. Aga peale äärmiselt huvitavat vestlust Diesellandi asjapulgaga Maamessil olen ma endisest paranoilisem...
Graafikule kantud vältused on ikka sigalühikesed:
http://www.dieselland.ee/teenused/cr-pihusti-remont/
Paraku ei ole CDI-pihusti stendimine paljudele end diislitöökodadeks nimetavatele käitistele jõu- ja enamikule omanikest rahakotikohane ja nii need suitsevad traktorid meil teedel põrisevadki.
Kui R4 puhul annab teistest erinev pihusti endast kenasti märku (kõlin, lonkamine), siis R6 puhul minusugune üthe tõrkuvat pihustit tuvastada ei suuda
Küll peab üks heas toonuses ridakuus käima ühtlase urinaga, pöördesse minema sujuvalt ja koormuseta ei tohiks ka märkimisväärset suitsu näha olla.
Diiselmootor on säärane huvitav elukas, et selles tehakse iga silindri jaoks küttesegu valmis ülilühikese aja vältel otse silindris. Kuniks pihusti annab ka tegelikult välja seda, mida arvuti tellib, on kõik hästi. Enamasti oskab arvuti ise tuvastada erinevuse tellitud ja realiseerunud nurkkiirenduse erinevuse ja oma tellimust sedapalju kompenseerida, et kolvi sissesulamist ei toimu.
Aga teoreetiline võimalus selleks on olemas, kui mingil põhjusel antakse kütust kordades enam.
Sa avasid pihusti (tõsi küll, mitteplaaniliselt, aga ikkagi). Teoorias ei saa seal midagi valesti minna. Aga peale äärmiselt huvitavat vestlust Diesellandi asjapulgaga Maamessil olen ma endisest paranoilisem...
Graafikule kantud vältused on ikka sigalühikesed:
http://www.dieselland.ee/teenused/cr-pihusti-remont/
Paraku ei ole CDI-pihusti stendimine paljudele end diislitöökodadeks nimetavatele käitistele jõu- ja enamikule omanikest rahakotikohane ja nii need suitsevad traktorid meil teedel põrisevadki.
Kui R4 puhul annab teistest erinev pihusti endast kenasti märku (kõlin, lonkamine), siis R6 puhul minusugune üthe tõrkuvat pihustit tuvastada ei suuda
