22-05-2016, 01:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2016, 03:48 PM ja muutjaks oli Ott.)
Minu esimesed tuhat kilomeetrit selle autoga hakkavad täis saama. Kaugemale kui Tartu pole ma veel julgenud temaga minna, võimalikke rikkeid silmas pidades. Lõppkokkuvõttes sai ju auto liikvele miinimumprogrammiga, vahetatud on vaid vajalik. Teele ta igatahes veel jätnud pole, häirivaid vigu muidugi on ja tuleb juurde, kuid miskit on vahepeal korda ka tehtud.
Esimese asjana vahetasin summuti lõpupüti, see kolises lahtise sõela tõttu. Uus jupp sai odav, selle kokkuhoiu teen nüüd oma ajaga varsti tasa, sest summutiots on täiesti vale nurgaga.
Klaasipesusüsteem - torkisin kõik kolm düüsi läbi ning valasin paagi vedelikku täis, siinkohal oleks pidanud enne kapoti kinni löömist veidi rahulikumalt võtma. Mina seda ei teinud ning sõitsin juba muid asju ajama, kiire ka muidugi. Peale esimeste sitikate lömastamist hakkas see kiirustamine ja lohakus kätte maksma, vedelikku ei tulnud, kojamees hõõrus selle roppuse ainult laiali. Lahendus oli loomulikult imelihtne, pumbal peab voolik ka järel olema. Selliste pisiasjadega ebaõnnestumine on närvesööv, kuid samas õpetlik, kõigi tööde jaoks tuleb võtta veidi aega, ning sealjuures mõelda. Mul tuleb seda veel õppida.
Pidurituled - ülevaatusel juba jukerdasid korraks, kuid kuna kohe toimima hakkasid ning ma seda omale üles ei kirjutanud siis ka loomulikult unustasin. Mõne aja pärast aga tegi keegi sõbraliku märkuse nende tulede mitte toimimise kohta. Painutasin plekki pisut eemale, et ka õrnem vajutus lüliti vabastaks, toimib kuid nüüd jälgin.
Pagasniku lukk - isal õnnestus nuppu pressida samal ajal kui ma alles võtit keerasin ning vaakum rakendus. Õnneks oli kaasfoorumlase näpunäitest abi ning sain luugi lahti. Ideaalis võiks vahetada luku põhjas selle plastikosa ära, mis võtit keerates liigub ning õiges asendis olles lukusti lahti surub.
Sõiduomadusi ma veel väga ei kommenteeriks, Kolmanda käigu sünkrod on läbi, ja käivitub kehvasti.
Sisemüra on vähem kui ma arvasin, kuna tema polsterdus jääb ilmselgelt alla W124 omale siis eeldasin lärmakamat autot.
Istmed on kehvemad kui arvasin, konkurentsitult kõige halvemad MB istmed kus ma olnud olen. Võibolla on juhiiste juba ennem mind liiga palju valu saanud, kuna kõrguse reguleering on kinni kiilunud ja seetõttu ma ei leia seal ligilähedaseltki mugavat asendit. Vedrude kriuksumine ja õõtsumine on rohkem eelistuse küsimus, minujaoks see ei lähe aga mitte, segab sõitmisele keskendumist. Ma pole kunagi saanud istuda Sportline istmetel ega veel vähem Recaro Classic istmetel, kuid midagi muud ma sinna vaevalt asemele paneks. Teise variandi jaoks kuluks muidugi lotovõit ära.
Praeguseks aitab, kirjutan veel väikese nimekirja asjadest mida mulle pakkuda võib, mingi aeg hakkan neid niikuinii taga otsima.
*salongiventilaator
*mootorialune kate
*originaal autoapteek taha aknalauale
*põhjaalune klapp mis kütuserõhku hoiab
*kahe luuaga kojamehe vars (minu omal pisike luud ripendab, midagi on sealt puudu)
*originaal el. antenn
*mustad tekstiilist jalamatid (tagumised) ning kummimatid
*W124 3,2 ("suured pidurid") piduriketaste tagused plekid
*AMG/Brabus ajastukohane rool
*kollase uduka reflektoriga esituled (ka US-spec võib pakkuda)
*Sportline sisu (ime korral 2x Recaro Classic esiistet)
Esimese asjana vahetasin summuti lõpupüti, see kolises lahtise sõela tõttu. Uus jupp sai odav, selle kokkuhoiu teen nüüd oma ajaga varsti tasa, sest summutiots on täiesti vale nurgaga.
Klaasipesusüsteem - torkisin kõik kolm düüsi läbi ning valasin paagi vedelikku täis, siinkohal oleks pidanud enne kapoti kinni löömist veidi rahulikumalt võtma. Mina seda ei teinud ning sõitsin juba muid asju ajama, kiire ka muidugi. Peale esimeste sitikate lömastamist hakkas see kiirustamine ja lohakus kätte maksma, vedelikku ei tulnud, kojamees hõõrus selle roppuse ainult laiali. Lahendus oli loomulikult imelihtne, pumbal peab voolik ka järel olema. Selliste pisiasjadega ebaõnnestumine on närvesööv, kuid samas õpetlik, kõigi tööde jaoks tuleb võtta veidi aega, ning sealjuures mõelda. Mul tuleb seda veel õppida.
Pidurituled - ülevaatusel juba jukerdasid korraks, kuid kuna kohe toimima hakkasid ning ma seda omale üles ei kirjutanud siis ka loomulikult unustasin. Mõne aja pärast aga tegi keegi sõbraliku märkuse nende tulede mitte toimimise kohta. Painutasin plekki pisut eemale, et ka õrnem vajutus lüliti vabastaks, toimib kuid nüüd jälgin.
Pagasniku lukk - isal õnnestus nuppu pressida samal ajal kui ma alles võtit keerasin ning vaakum rakendus. Õnneks oli kaasfoorumlase näpunäitest abi ning sain luugi lahti. Ideaalis võiks vahetada luku põhjas selle plastikosa ära, mis võtit keerates liigub ning õiges asendis olles lukusti lahti surub.
Sõiduomadusi ma veel väga ei kommenteeriks, Kolmanda käigu sünkrod on läbi, ja käivitub kehvasti.
Sisemüra on vähem kui ma arvasin, kuna tema polsterdus jääb ilmselgelt alla W124 omale siis eeldasin lärmakamat autot.
Istmed on kehvemad kui arvasin, konkurentsitult kõige halvemad MB istmed kus ma olnud olen. Võibolla on juhiiste juba ennem mind liiga palju valu saanud, kuna kõrguse reguleering on kinni kiilunud ja seetõttu ma ei leia seal ligilähedaseltki mugavat asendit. Vedrude kriuksumine ja õõtsumine on rohkem eelistuse küsimus, minujaoks see ei lähe aga mitte, segab sõitmisele keskendumist. Ma pole kunagi saanud istuda Sportline istmetel ega veel vähem Recaro Classic istmetel, kuid midagi muud ma sinna vaevalt asemele paneks. Teise variandi jaoks kuluks muidugi lotovõit ära.
Praeguseks aitab, kirjutan veel väikese nimekirja asjadest mida mulle pakkuda võib, mingi aeg hakkan neid niikuinii taga otsima.
*salongiventilaator
*mootorialune kate
*originaal autoapteek taha aknalauale
*põhjaalune klapp mis kütuserõhku hoiab
*kahe luuaga kojamehe vars (minu omal pisike luud ripendab, midagi on sealt puudu)
*originaal el. antenn
*mustad tekstiilist jalamatid (tagumised) ning kummimatid
*W124 3,2 ("suured pidurid") piduriketaste tagused plekid
*AMG/Brabus ajastukohane rool
*kollase uduka reflektoriga esituled (ka US-spec võib pakkuda)
*Sportline sisu (ime korral 2x Recaro Classic esiistet)