19-05-2016, 11:21 PM
Kuna töötan ka ise esinduses, siis tean vägahästi palju siin hinnas õhku on.
Mersuga sõites km mööduvad märkamatult. 15000 km oli juba täis tiksunud. Eks selle ajajooksul on omajagu investeeritud aga auto pole uus ja eks seda raha läheb veel siia...enne kui auto saab enamvähem selline, millega saan ka ise rahul olla.
Täna saigi siis tehtud järjekordne õlivahetus. Ostsin ära ka automaatkasti filtri ja tihendi. Ja sai soetatud ka automaatkasti õlivarras. Mingiaeg tuleb teha ka automaatkastis õlivahetus.
Õlivahetuse käigus avastasin, et järgmine pihusti lekib. 4 siis seekord. Tegelikult peaks need seibid kõik korraga äravahetama ja oleks asi unustatud. Aga pole aega niipalju kunagi olnud. Sekord ei läinud asjad nii lihtsalt ja pidin pihusti lahti keerama ja pommiga sain välja. See mis edasi juhtus oli ulme.
Selle sisemise risti all on üks väike doos ja 1,3mm läbimõõduga tagasivoolu klapi kuul. Panin kõik kokku ja auto ei käivitunud. Võtsin pihusti uuesti lahti ja avastasin, et olin selle kuuli pulbriks keeranud. Kuul oli äraliikunud oma pesast ja korpusevahele jäänud. Kell oli 9 õhtul juba ja asi tundus lootusetu. Õnneks tuli meelde et tutav vahetas oma 220cdi l pihusti just. Kõne peale ja sain sealt pihustist kuuli. Panin kokku ja kõik toimis jälle. Seekord lõppes kõik hästi õnneks
Mersuga sõites km mööduvad märkamatult. 15000 km oli juba täis tiksunud. Eks selle ajajooksul on omajagu investeeritud aga auto pole uus ja eks seda raha läheb veel siia...enne kui auto saab enamvähem selline, millega saan ka ise rahul olla.
Täna saigi siis tehtud järjekordne õlivahetus. Ostsin ära ka automaatkasti filtri ja tihendi. Ja sai soetatud ka automaatkasti õlivarras. Mingiaeg tuleb teha ka automaatkastis õlivahetus.
Õlivahetuse käigus avastasin, et järgmine pihusti lekib. 4 siis seekord. Tegelikult peaks need seibid kõik korraga äravahetama ja oleks asi unustatud. Aga pole aega niipalju kunagi olnud. Sekord ei läinud asjad nii lihtsalt ja pidin pihusti lahti keerama ja pommiga sain välja. See mis edasi juhtus oli ulme.
Selle sisemise risti all on üks väike doos ja 1,3mm läbimõõduga tagasivoolu klapi kuul. Panin kõik kokku ja auto ei käivitunud. Võtsin pihusti uuesti lahti ja avastasin, et olin selle kuuli pulbriks keeranud. Kuul oli äraliikunud oma pesast ja korpusevahele jäänud. Kell oli 9 õhtul juba ja asi tundus lootusetu. Õnneks tuli meelde et tutav vahetas oma 220cdi l pihusti just. Kõne peale ja sain sealt pihustist kuuli. Panin kokku ja kõik toimis jälle. Seekord lõppes kõik hästi õnneks