16-05-2016, 08:33 AM
Üks pilt arengust
Nii, varuosadega oleme arenenud. Küljekarpe pole enam vaja, saab ilma hakkama, ehitame vanad uuteks. Esitiivad on tellitud uued ja jõudsid kohale.
Õlidega lubas toetada Gennet ning summutaja ja pidurite eest hoolitsemise võttis enda kanda Lesven. Esiklaas uus tuleb GlassPoint i poolt.
Vana esiklaas on juba eemaldatud, raam puhastatud ning katus värvitud. See nädal saab uus esiklaas ette ja ka kõik vajalikud keevitustööd ära tehtud.
Mida veel siiski vaja on:
Kojamehe mootor - hoovastik ja kõik muu on ok, mootor oli sisse põlenud
Pidurivõimendi - olemasolev susiseb ja jääb kahtlus, et kaua enam ei toimi.
Kiilrihm - ilma kondita versioon.
Ikka veel rehve ja velgi, kui kellegil üle on.
Uuematüübi plastiring oleks ka muidugi kenama välimuse saamiseks hea asi.
Suvekateks peab valmis olema ja seal juba läheb ralliks
Nii, varuosadega oleme arenenud. Küljekarpe pole enam vaja, saab ilma hakkama, ehitame vanad uuteks. Esitiivad on tellitud uued ja jõudsid kohale.
Õlidega lubas toetada Gennet ning summutaja ja pidurite eest hoolitsemise võttis enda kanda Lesven. Esiklaas uus tuleb GlassPoint i poolt.
Vana esiklaas on juba eemaldatud, raam puhastatud ning katus värvitud. See nädal saab uus esiklaas ette ja ka kõik vajalikud keevitustööd ära tehtud.
Mida veel siiski vaja on:
Kojamehe mootor - hoovastik ja kõik muu on ok, mootor oli sisse põlenud
Pidurivõimendi - olemasolev susiseb ja jääb kahtlus, et kaua enam ei toimi.
Kiilrihm - ilma kondita versioon.
Ikka veel rehve ja velgi, kui kellegil üle on.
Uuematüübi plastiring oleks ka muidugi kenama välimuse saamiseks hea asi.
Suvekateks peab valmis olema ja seal juba läheb ralliks
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868