10-05-2016, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2016, 10:51 PM ja muutjaks oli pirnikas.)
Tere
W221 , 2009 aasta masin. Asukoht Tartu.
Algas probleem sellest ,et vahepeal lasi masina esiosa allapoole.
Siis tekkis järgmine anomaalia ,et üldse ei tõstnud enam ülesse ja hakkas põletama läbi 45A peakaitsmeid , lõi läbi koguaeg vahepeal ka 2-3 kaitset päevas. Sai auto Silberis kontrollitud nemad õhulekkeid ja midagi muud ei tuvastanud, nende põhjus oli et kompressor läbi , sai kompressoril vahetatud harjad ära ja testitud kontrollitud , enam kaitsmeid ära ei põleta aga auto kompressori poolne külg langeb juba mõne tunniga alla.
Kuidas saaks kontrollida klappe vms mis on veel õhusüsteemis kuna auto ls on 123000 km siis ei usu ,et veel amortide vahetus vajalik vaid äkki on mingi klapiteema või midagi muud sellist?
Autocom andis vigadeks veakoodid : Pressure release valve (kood 5260) Hydraulic Pressure unit leakage(kood 5288) ja Suspension strut pressure is implausible(kood 5287).
Tänud ette kes oskab kusagile poole juhatada.
W221 , 2009 aasta masin. Asukoht Tartu.
Algas probleem sellest ,et vahepeal lasi masina esiosa allapoole.
Siis tekkis järgmine anomaalia ,et üldse ei tõstnud enam ülesse ja hakkas põletama läbi 45A peakaitsmeid , lõi läbi koguaeg vahepeal ka 2-3 kaitset päevas. Sai auto Silberis kontrollitud nemad õhulekkeid ja midagi muud ei tuvastanud, nende põhjus oli et kompressor läbi , sai kompressoril vahetatud harjad ära ja testitud kontrollitud , enam kaitsmeid ära ei põleta aga auto kompressori poolne külg langeb juba mõne tunniga alla.
Kuidas saaks kontrollida klappe vms mis on veel õhusüsteemis kuna auto ls on 123000 km siis ei usu ,et veel amortide vahetus vajalik vaid äkki on mingi klapiteema või midagi muud sellist?
Autocom andis vigadeks veakoodid : Pressure release valve (kood 5260) Hydraulic Pressure unit leakage(kood 5288) ja Suspension strut pressure is implausible(kood 5287).
Tänud ette kes oskab kusagile poole juhatada.