06-05-2016, 09:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-05-2016, 10:05 AM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Väljalaske gaaside temp on 800 kraadi juures koormuse all siis ma turbo tervise pärast ei muretse. Või kui vaadata näiteks uusi bmw m või amg V-mootoreid kus väljalase on täiesti "valesti" ja turbod silindrite vahel, seal see värk veel rohkem kinni.
Aga enam ma kindel ei ole selles mida süütejuhtmed arvavad sellest. Toongi selle esimese tüki mitte vastu mootorit aga peale filtrit 90* tule ja radika vahele.
Õhu suunamine on plaanis stange alt ja genekakõrvalt. Kui teha nii nagu tehasest siis peaks radikat liigutama, nimelt see õhuvahe ainult vasakul tule ja radika vahel.
Uurin sealt. Tehnika poolelt kõik püsib kuigi lõhkunud ka väga ei ole. Olen kevadel siin proovinud rohkem üldmuljet paremaks nokitseda. Tahakski veel audio poolega midagi ette võtta.
Aga enam ma kindel ei ole selles mida süütejuhtmed arvavad sellest. Toongi selle esimese tüki mitte vastu mootorit aga peale filtrit 90* tule ja radika vahele.
Õhu suunamine on plaanis stange alt ja genekakõrvalt. Kui teha nii nagu tehasest siis peaks radikat liigutama, nimelt see õhuvahe ainult vasakul tule ja radika vahel.
(05-05-2016, 10:45 PM)arts24h Kirjutas: Sapa peaks müüma tallinnas. Omal tegin ka 1,5 või 2mm lehest enam peast ei mäletagi. Kuidas muidu masin liigub?
Uurin sealt. Tehnika poolelt kõik püsib kuigi lõhkunud ka väga ei ole. Olen kevadel siin proovinud rohkem üldmuljet paremaks nokitseda. Tahakski veel audio poolega midagi ette võtta.
Turbo