01-05-2016, 11:50 PM
Kuna kaks pihustit lekkisid sis sai see töö ka kiirelt ette võetud. Kuna aega nappis vahetasin seibid ära kahel pihustil ainult. Oleks tahtnud kõigil vahetada aga kuna Teisel pihustil esimese korraga ei jäänud pidama siis poleks seibe ka kõikide jaoks jagunud. Väike pilt tööst
Täna vahetasin esimesed kettad. Kuna korralikul kettal ja zimmermanni puuritud ketaste vahe suht olematu sai need ostetud. Mitte et need pareminid pidurdaks Lihtsalt välimuse pärast Alguses oli natuke hirm, et kettad on valesti pakendatud. Mõlemad ühepoole omad. Ühelpool jookseb tuul ilusti ketta sisse, teiselpool on see jahutuskanal vastupidi. Tagurdades jookseb ilusti labadevahele. Võtsin vanad alt ja need olid täpselt samasugused. Ei tea miks see nii on? Normaalse komplekti saaks kokku panna kui telliks 4 ketast.
Pidurdades vibra kadunud nüüd. Tagumised kettad ja klotsid ka vaja vahetada veel kunagi. Vaatasin et mul tavalised kettad seal ja aukudega raske leida selliseid. Eks vaatan mis nendega saab. Huvipärast võrdlesin Audi ja Mercedes-Benz piduriklotse ja avastasin et vahe on ainult anduriasukohas
Täna vahetasin esimesed kettad. Kuna korralikul kettal ja zimmermanni puuritud ketaste vahe suht olematu sai need ostetud. Mitte et need pareminid pidurdaks Lihtsalt välimuse pärast Alguses oli natuke hirm, et kettad on valesti pakendatud. Mõlemad ühepoole omad. Ühelpool jookseb tuul ilusti ketta sisse, teiselpool on see jahutuskanal vastupidi. Tagurdades jookseb ilusti labadevahele. Võtsin vanad alt ja need olid täpselt samasugused. Ei tea miks see nii on? Normaalse komplekti saaks kokku panna kui telliks 4 ketast.
Pidurdades vibra kadunud nüüd. Tagumised kettad ja klotsid ka vaja vahetada veel kunagi. Vaatasin et mul tavalised kettad seal ja aukudega raske leida selliseid. Eks vaatan mis nendega saab. Huvipärast võrdlesin Audi ja Mercedes-Benz piduriklotse ja avastasin et vahe on ainult anduriasukohas