Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W212 350CDI 4Matic 2010
#9
Kirjutan siia teemasse oma järgmise auto kohta ka. Põhjusi on kaks. Ma kirjutan suht harva ja ega nende uuemate autode kohta polegi midagi eriti jooksvalt kirjutada ning teine isegi olulisem on, et nad on tehnika ja lisavarustuse poolest praktiliselt sarnased ehk et tekib võrdlev teema.

Auto on 2014 W204 tähistusega C300 4Matic diisel 64k km odol.
Ma ei hakka siia pilte panema, et teemat vähem segaseks teha. Lisan lingi, kus veljed suverehvidega stock 18'' ja talverehvidega 17'', paar pilti seest ka.
https://drive.google.com/folderview?id=0...Ho5cGNBTDA
Vaatasin jällegi algul 250 mudelit, kuid päeva lõpuks osutus valituks V6, sest varsti nii suuri mootoreid ei tehtagi ja see V6 töötab väga vaikselt ja ühtlaselt. Käigukasti kohta lugesin, et sel versioonil on ikka ilma +ta versioon ja et see ei ole ikka hea jne. Omast kogemusest C300 kast vs E350 kast, mina vahet ei tee.
Veermik tundus algul küllaltki jäik, lohutasin end, et õnneks peamiselt siledatel teedel sõit. Tänaseks olen täitsa ära harjunud ja kohati on tunne, et auto on end ise pehmemaks häälestanud. Nüüdseks veerenud ca 3k km.

Mis siis sõidumugavuse juures kõige suuremad erinevused on? Algul ehmataski pisut liiga jäik vedrustus, kuid kõige suurem erinevus on autode iseloomus. Kui E tahab kulgeda või kruiisida, talle ei meeldi flat out, ta teeb selle kiirenduse ära, sest juht ju nii tahtis. C jällegi ootab, et temaga sõidetaks, pole vaja passida, rool ja gaas on palju vahetumad.

Roolist kirjutamine toobki jutu interjööri juurde.
Mul on alt kandilise servaga rool, algul ei osanud ma sellest midagi arvata, aga mida rohkem sõita, seda rohkem on hakanud meeldima. Rooli kõrval on E-l käigukang, C-l vanas kohas, seetõttu on ka keskel panipaiga ruumi palju vähem. Kuigi sõidan rohkem C-ga, siis autosid vahetades käsi pigem haarab kangi järgi rooli kõrval. Mulle E variant meeldib rohkem.
Sellel autol on ka sõiduabi pakett igast raja hoidjate jms. Mõtlesin, et nüüd ei pea enam meeles pidama, mis autoga sõita, et kas eesolevat autot peab pingsalt jälgima või mitte. Selle ma sain, aga ununes, et uutel MB-del on suunatuli ja püsikiirusehoidja asukohad vahetuses. Nii ma aegajalt keset maanteed ei millegi pärast vahest ikka suunda näitan. Minu poolest all või ülal, eelistust ei ole. Mis eesoleva autoga distantsi hoidmist puudutab, siis ma võrdleks sõidumugavuselt seda suurusjärgus järgmiselt: manuaalkast-> automaatkast, järgmine hüpe püsikiirusehoidja ja siis distantsihoidja.

Displei
Üks sõna- värviline. Seda vaadates mõtled, et miks küll niikaua aega läks, enne kui displey värviliseks muutus. Kõik mustvalged tunduvad kiviajast.

Istmed
Samad, mis E-l. Mälud, polstrite kuju muutmise võimalus, istmesoojendus ja -vent. Vent mustal nahal vist suht kohustuslik.

Audio video
Heli on parem. Harman Kardon. Võiks veel parem olla, aga vist on parem kui E-l, millel HK-d mul ei ole. Mängib ühte plaati korraga, E-l on ka kuuene boks sisse ehitatud. Autol on interneti kasutamise võimalus, kuid pole seda eriti kasutanud, kuna suht algeline teema sel autol. BT see eest töötab laitmatult ja ühendab end kiirelt. Kolme tsoonimkliima on ka. Kui E-l on Sd kaardi lugeja eraldi adapteris, siis C-l on ilma adapterita. Üldiselt peaks uuem sisu olema ka viimasel W212 uuendusel.

Mida veel?
Käru konksu ei ole. Oleks vaja. Kuna on AMG bodykit, siis tehas ei paku konksu lisana. Nii palju, kui lugesin, peaks saama ikkagi paigaldada, võib olla vaja natuke alt pamperi serva lõigata. Kel kogemusi, andke teada.
Katuseluuki ei ole, ma ei tea, kas seda vaja on, ka E-l on enamasti kate ees.
Navil on lõpuks peal funktsioon, mis kütte lõppedes pakub lähimad tanklad. Asi, mis a'la skodal juba väga ammu olemas oli.
Suunatule lülitil on tagumiste kojameeste lüliti disain usaldatud dacia meestele, tundub väga kontekstist väljas.

Kütusekulu
Kui sain, siis oli ees 7,9L/100km @ 80km/h keskmise kiiruse juures. Ise arvestasin, et selline võiks olla ka. Resettisin ära, hetkel on keskmine 6,9L/100km @ 58km/h. See on minu meelest väga hea. E-l on vastav näitaja hetkel 8,6L/100km @ 48km/h. Eks tal rohkem väga lühikesi otsi on ka.

Väike võrdlus kunagisest proovisõidust C180k- ga. Täiesti emotsoonitu sõit. Mootor oli ergas, nagu kiirendas ka, aga tegelikult ei kiirendanud. Kui enne mõtlesin, et järgmine auto võiks olla W204, siis peale seda mõtlesin, et pagan, see küll päris see auto pole. Sisu paistis odav ja pagassis polnud eriti polstritki ning plastiku kohta oli ka mingi arvamus. Lisaks kojamehed töötasid imelikult. Aga kuidagi aeg parandas haavad ja C hoovi veeres. Need isendid on nagu öö ja päev.



Tuli meelde üks asi
Mõlemal on keyless go
Ma võtsin need keyless nupud ära ja panin need baarikappi. Kas kellelgi on ülevaadet, milliste mudelitega on probleeme, et need autod distantsilt lõuna poole teele saata või on kõigi autodega sama jama. Veits ebamugav on võtmega jännata.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 17-05-2015, 10:17 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 17-05-2015, 11:47 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: Mike22 - 18-05-2015, 01:51 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: v6sa - 18-05-2015, 08:35 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 23-05-2015, 11:33 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 24-11-2015, 10:10 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: MarJ - 26-11-2015, 06:01 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 25-04-2016, 09:40 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 25-04-2016, 11:03 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: onu_siim - 26-04-2016, 09:46 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: Tafka007 - 26-04-2016, 09:07 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 22-09-2016, 02:49 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: rraivo - 06-10-2016, 01:33 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: Oliver.L - 28-11-2016, 01:24 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: marek - 28-11-2016, 01:29 AM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 21-02-2019, 03:02 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: JanisL - 21-02-2019, 09:43 PM
RE: MB W212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 26-02-2019, 10:35 PM
RE: MB S212 350CDI 4Matic 2010 - Autor: kaur112 - 11-06-2021, 04:02 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 26,112 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 151 63,983 17-11-2024, 09:38 AM
Viimane postitus: v6sa
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 21 2,362 16-11-2024, 09:52 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 174,852 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,075 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,402 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  MB x164 GL350 4MATIC '11 - soo soo 11 13,125 04-07-2019, 09:54 AM
Viimane postitus: Eero_S



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne