24-04-2016, 08:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2016, 06:46 PM ja muutjaks oli Ott.)
Tühikäigupöörete reguleerimiseks on oma kruvi. Pildil külmkäivituspihusti kõrval - vasakul. Kõrge tühikäigu probleemi lahendus oli siis mõistagi lihtsam kui ma arvata oleks võinud, selle info leidmine võttis ainult palju aega. Ma olen kas kehva googeldaja või lihtsalt ...
AFM-i külge sai ka uus potentsiomeeter, küll aga on mul seal osakonnas ka midagi vist veidi valesti. Pistikusse ei tule mitte mingisugust voolu, seega ei ole ka millegi järgi võimalik selle asendit õigesti paika panna. Samas ei muuda selle keeramine mootori töös ka mitte midagi.
Mootorisse sai uus õli, tundub, et boonusena tekkis ka õlisurve.
Auto pole ikka veel registrisse ennistatud, ARK pole väidetavalt Mercedese käest vastust saanud. Mul pole aimugi mis kanaleid pidi see info liikuma peaks, kuid lubatud nädala asemel on aega kulunud juba üle kahe nädala. Loogika ütleb, et keegi Silberautos peaks mu auto VIN- koodi lihtsalt oma süsteemi toksima ning vaatama mis see sünniaastaks ütleb. Kuid võibolla saadeti päring kirjatuviga hoopis valmistajatehasesse? Igatahes hetkel pole muud teha kui oodata.
Olgu, sarniirid oleks ka vaja vahetada ning need on ka olemas.
Hetkel siis ootab ametlikke toiminguid auto sellisena, välja arvatud puuduv liist, see on tegelikult küljes.