23-04-2016, 08:28 PM
Peaaegu mööda läinud talveperioodil ei olnud punase Mercedese kasutamine üleüldse kavas. Esialgse kuvandi järgi pidanuks ta truult vaid kevadeni parklas seisma. Sellel plaanil polnud määratud kaua kesta, jaanuarikuu lõikavas pakases lõpetas meie teise auto süütesüsteemis miski mugul oma töö. Tuli asuda käivitama sügavkülmunud Mercedest. Ja nügida teine sügavkülmunud, teedsulgev, automaatkastiga auto tema teelt. Käivitamiskatseid kroonis edu peale Mercedeselt lumevaiba eemaldamist ja ööpäeva kestnud aku laadimist. Mitteootuspäraselt ei õnnestunud talvel kasutada ahju. Pikemaajaline seismine ebameeldiva temperatuuriga keskkonnas oli oma töö teinud ja soojamasin andis käivitamiskatsetel järjekindlalt tõrkeid. Erinevatel ajalistel ja muudel imelikel põhjustel ei olnud mahti selle murega ka tarkade jutul käia. Salongis oli enamasti karastavalt külm. Tõsi, et pikematel maantesõitudel oli temperatuur auto sisemisel poolel vähemalt talutav. Mis küll ei lohutanud foori all lubavat tuld oodates. Positiivse poole pealt saab ära märkida sügisel ootamatult toimima hakanud tahavaatepeeglite soojenduse. Auto ostmise hetkel see luksus ei funktsioneerinud, ja peeglid tuli täiendavalt jääst enne sõitu puhtaks kaapida. Ilmselt mõjus positiivselt nende värvimiseks eemaldamine.
Läbisõidumõõdik jõudis märkamatult 463 000km näiduni. Sellel pidulikul hetkel sai mootorisse uus õli, Teboili kirjasid kandvast kannust. Maapinna suhtes halvasti istuv autonina sai lahenduse uute vedrude näol. Rool on nüüd uskumatult raske. Palusin mehhaanikul lahendada ka abiseadmete rihma vilina probleemi, mis juba sügisel vaikselt ilmnema hakkas ja järjest valjenes aja möödudes. Uus rihm sai kapoti alla, aga tundub, et päriselt see seda probleemi ei kaotanud. Päris täpselt ei oska öelda, sest pole viimased nädalad temaga sõitnud. Praegu on võimalus nautida sellist kaunist vaadet:
Mis avaneb W212 kerega Mercedese salongis. Kasutan seda mõnusat autot veel mõned hetked, kuni saame ka teise auto uuesti liikvele. Punase auto pesin täna enam vähem puhtaks.
Ülevaatus tuli puhta lehega, vaid parempoolne esituli näitavat kergelt ülespoole. Peale ülevaatuse protseduuri ärkas järgneval päeval ka Webasto. Küllap raputati korralikult. Ehk peaks seda igaks juhuks hooldada-puhastada laskma.
Eks katsun jõudumööda temaga edasi tegeleda.
Läbisõidumõõdik jõudis märkamatult 463 000km näiduni. Sellel pidulikul hetkel sai mootorisse uus õli, Teboili kirjasid kandvast kannust. Maapinna suhtes halvasti istuv autonina sai lahenduse uute vedrude näol. Rool on nüüd uskumatult raske. Palusin mehhaanikul lahendada ka abiseadmete rihma vilina probleemi, mis juba sügisel vaikselt ilmnema hakkas ja järjest valjenes aja möödudes. Uus rihm sai kapoti alla, aga tundub, et päriselt see seda probleemi ei kaotanud. Päris täpselt ei oska öelda, sest pole viimased nädalad temaga sõitnud. Praegu on võimalus nautida sellist kaunist vaadet:
Mis avaneb W212 kerega Mercedese salongis. Kasutan seda mõnusat autot veel mõned hetked, kuni saame ka teise auto uuesti liikvele. Punase auto pesin täna enam vähem puhtaks.
Ülevaatus tuli puhta lehega, vaid parempoolne esituli näitavat kergelt ülespoole. Peale ülevaatuse protseduuri ärkas järgneval päeval ka Webasto. Küllap raputati korralikult. Ehk peaks seda igaks juhuks hooldada-puhastada laskma.
Eks katsun jõudumööda temaga edasi tegeleda.