12-04-2016, 11:48 PM
Kompressori remont ei läinud nii lihtsalt. Sain sõita umbes 80 km. Parkisin linnas auto ära ja kuulsin esimese vasaku ratta juurest mingit sisinat. Ütlesin veel naljatades, et kompressor sai nii tihe, et nüüd peab õhku väljalaskma vahepeal Peale seda sõitma minnes viga uuesti armatuuris. Jätsin seisma ja uuesti käima ja viga kohe tagasi jälle. Õhtul garaazi ja leket otsima. Leidsin sellise asja.
Kunagi juba parandatud seda toru mis läheb sinna reservpaaki ja see parandus muhv nii ärakulunud et auk sees. Ja see muhv oli väga halva kohapeal ka. Keeramise peal kohe. Juhtus veel nii et auto lasi ennast täitsa alla. Nii et tunk ei läinud ka enam alla . Pildilt ka näha selle põhjus . See õhtu ma seda viga üles ei leidnudki.
Järgmine päev sain poest paar vidinat
Ostsin seda toru 1m. Aga lõikasin otsast maha umbes 15 cm, sest tahtsin vahetükki varjatud kohta jätta. Sain aru ka miks õhtul auto ennast üles ei tõstnud. Panin kompressorile pistiku taha ja kõik tundus ok. Tegin kompressori survetesti ja kuulsin jälle sisinat Tuli välja et 10 cm kaugemalt oli seesama toru jälle katki Kui oleks kohe terves pikuses väljavahetanud oleks kohe kõik korda saanud . Nüüd pean uue jupi ostma, sest ei taha neid ühendusi nii palju kapoti alla. Peale seda kui toru sai korda viga kadunud. Olen nüüd mingi 1000 km maha sõitnud juba vist.
Ükspäev võtsin julguse kokku ja tegin mootorile ja kapotialusele korraliku pesu.
Peale pesu ootasin kui enamvähem kõik kuiv oli ja sis panin pilli käima. Pihustite ümber oli vesi ja nägin et esimese ja kolmanda pihusti vahelt ajab mulle. Oli näha et seda carbonit oli seal juba varasemast ajast ka olnud. Tundub, et tuleb ettevõtta pihustiseibide vahetus.
Lõpuks sain plekveljed nurka visata ja valukad alla panna. Kuna norm hinnaga AMG velgesi ei saanud ostsin Vertini Fairy Lady veljed, olid kasutusel olnud varasemalt 2 talve ja olid soolakahjustusega. Lasin ärapoleerida ja tunduvad täitsa ok nüüd.
Kunagi juba parandatud seda toru mis läheb sinna reservpaaki ja see parandus muhv nii ärakulunud et auk sees. Ja see muhv oli väga halva kohapeal ka. Keeramise peal kohe. Juhtus veel nii et auto lasi ennast täitsa alla. Nii et tunk ei läinud ka enam alla . Pildilt ka näha selle põhjus . See õhtu ma seda viga üles ei leidnudki.
Järgmine päev sain poest paar vidinat
Ostsin seda toru 1m. Aga lõikasin otsast maha umbes 15 cm, sest tahtsin vahetükki varjatud kohta jätta. Sain aru ka miks õhtul auto ennast üles ei tõstnud. Panin kompressorile pistiku taha ja kõik tundus ok. Tegin kompressori survetesti ja kuulsin jälle sisinat Tuli välja et 10 cm kaugemalt oli seesama toru jälle katki Kui oleks kohe terves pikuses väljavahetanud oleks kohe kõik korda saanud . Nüüd pean uue jupi ostma, sest ei taha neid ühendusi nii palju kapoti alla. Peale seda kui toru sai korda viga kadunud. Olen nüüd mingi 1000 km maha sõitnud juba vist.
Ükspäev võtsin julguse kokku ja tegin mootorile ja kapotialusele korraliku pesu.
Peale pesu ootasin kui enamvähem kõik kuiv oli ja sis panin pilli käima. Pihustite ümber oli vesi ja nägin et esimese ja kolmanda pihusti vahelt ajab mulle. Oli näha et seda carbonit oli seal juba varasemast ajast ka olnud. Tundub, et tuleb ettevõtta pihustiseibide vahetus.
Lõpuks sain plekveljed nurka visata ja valukad alla panna. Kuna norm hinnaga AMG velgesi ei saanud ostsin Vertini Fairy Lady veljed, olid kasutusel olnud varasemalt 2 talve ja olid soolakahjustusega. Lasin ärapoleerida ja tunduvad täitsa ok nüüd.