05-04-2016, 10:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-04-2016, 08:24 AM ja muutjaks oli Ott.)
Tänan kõigepealt asjakohase abi eest! Tüüblid saan paari päeva pärast, Tartus kohapeal ei olnud. Siis saab kõik liistud korralikult külge, praegu olid väiksed tagumised otsad kahepoolse teibiga seal küljes. Tungiavad saavad ka punnid.
Hetkel on see kapotimatt teisejärgulise tähtsusega. Tuleb ta siis kui kõik muu on vähemalt rahuldavas töökorras. Kuid kodutöö selleks on teie abiga nüüd juba tehtud! Lähen ilmselt ostan Silberist kunagi suurema mati. Seda siis selle mõttega, et võibolla saab sinna tulevikus suurem mootor. Minu auto ei ole tehasest välja tulnud just kuigi eksklusiivse mudelina mille puhul peaks ka pisiasjades 100% on point olema. Pean üpris kiiresti ka käigukasti vahetusele mõtlema, kolmas läheb vahest raginaga sisse. Remontida seda mõtet pole, kui hästi läheb siis ehk saan 16v kasti millalgi. Tegemist on kohe tuuninguga, kuid siiski minumeelest asjakohane ning pigem see detail lisab (kasutus)väärtust. Samamoodi võiks minu silmis tulevikus väärtust lisada ka originaal preface AMG keredetailid.
Velgede poleerimisega saan ka täitsa hakkama, mul selleks üks abinõu leiutatud omale, tegeleb siis kui rehvide vahetamiseni jõuab ning velje kaitsevahendid käes.
Täna vedasin tahhomeetrile juhtmed, ning täitsa toimib. Kinnitab muidugi ka seda mida kõrv juba arvas, tühikäik on üüratult kõrge - pea 1500rpm külmalt. Süüde sai omast arust stroboga sinna kuhu vaja. Õlisurve on ka mannetu, see õli seal sees pole vast rohkem sõitnud kui 20km, kuid on siiski teadmata aastaid vana, ehk vaatan mis ta uue õli ja filtriga teeb. Vahetama peab seda niikuinii.
Hetkel on see kapotimatt teisejärgulise tähtsusega. Tuleb ta siis kui kõik muu on vähemalt rahuldavas töökorras. Kuid kodutöö selleks on teie abiga nüüd juba tehtud! Lähen ilmselt ostan Silberist kunagi suurema mati. Seda siis selle mõttega, et võibolla saab sinna tulevikus suurem mootor. Minu auto ei ole tehasest välja tulnud just kuigi eksklusiivse mudelina mille puhul peaks ka pisiasjades 100% on point olema. Pean üpris kiiresti ka käigukasti vahetusele mõtlema, kolmas läheb vahest raginaga sisse. Remontida seda mõtet pole, kui hästi läheb siis ehk saan 16v kasti millalgi. Tegemist on kohe tuuninguga, kuid siiski minumeelest asjakohane ning pigem see detail lisab (kasutus)väärtust. Samamoodi võiks minu silmis tulevikus väärtust lisada ka originaal preface AMG keredetailid.
Velgede poleerimisega saan ka täitsa hakkama, mul selleks üks abinõu leiutatud omale, tegeleb siis kui rehvide vahetamiseni jõuab ning velje kaitsevahendid käes.
Täna vedasin tahhomeetrile juhtmed, ning täitsa toimib. Kinnitab muidugi ka seda mida kõrv juba arvas, tühikäik on üüratult kõrge - pea 1500rpm külmalt. Süüde sai omast arust stroboga sinna kuhu vaja. Õlisurve on ka mannetu, see õli seal sees pole vast rohkem sõitnud kui 20km, kuid on siiski teadmata aastaid vana, ehk vaatan mis ta uue õli ja filtriga teeb. Vahetama peab seda niikuinii.