04-04-2016, 10:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2016, 03:24 AM ja muutjaks oli Oldschool.)
Mõtlesin, et märgin siia teemasse millega ma vahelduva eduga toimetanud olen. Alustaks siis, et teostan velgede poleerimist. Lisaks siis väiksemale velgedega seotud värvimistele ja muudele probleemide lahendamisele ( Väiksemad keevitused, sirgestused jne ).
See ka ühtlasi tegevus, mis on mind autode ehitamisest viimasel ajal eemale hoidnud.
Update Valgele:
Nimelt said vahepeal ostetud 3.0d w124 pidurid. Need vähe suuremad kui 190e originaalis. Antud pidurid said uuenduskuuri ja värvitud 3 komponentse väga huvitava lennunduses kasutatava värviga. Kuna värvivalik oli minimaalne, siis said nad värvitud punaseks.
Mingihetk saavad pidurid uued tihendid ja saan nad kokku laduda. hetkel istuvad nad ilusti mullikiles ja pappkarbis ja ootavad aega, et rummud ja pidurikettad saaksid sobivaks.
Tegemist on vaja mineva algmaterjaliga, et teha potentsiomeetril põhinev 'volume' nupp. Et siis lisaks telefonile saaks kontrollida ka nupust auto helitugevust. Minu lahend töötab kahel nupul. Üks on 'volume' ja teine on 'bass'. Mis on mõlemad leidmas teed käigukangi ja käsipiduri vahel asuvasse tasku otsa.
Pilt kaabeldusest.
Mis aga puutub helisse. Siis kahjuks sellest hektel rohkem pilte ei ole. Kuna helitehnika ei ole veel valmis täielikult. Igatahes sai autosse ehitatud heli nii, et sai kaotatud ära makk. Kasutatud sai kodukino 'Bluetooth'i genereerivat karbikest. Mis siis sai joodetud autosse sisse. Kuidas asi toimib? Telefon jagab 'bluetooth' signaali andud vidinale. Vidin teeb sellest üsna kvaliteetse signaali võimenditele. Sealt edasi siis kõlaritele.
Saab ühendada mitu seadet korraga. Võimalik ka kasutada paremaid signaali edastamis meetmeid kui RCA kaabel. Tegevusraadius on maximaalselt testitud 50m autost. Telefoni laadimisel ei kõla kõlarites mingit kahtlast sahinat ( Nagu sageli aux lahendi kasutamise puhul ). Kui keegi helistab, siis piisab, et vastad telefonile ja kõne tuleb telefonist , mitte kõlaritest. Peale kõne lõppu vajuta play ja kõik jätkub nagu enne kõnet. Ise olen antud lahendusega väga Rahul. *
Kui olen helisüsteemi monteerinud autosse, siis ka paremad täpsustavad pildid.
See ka ühtlasi tegevus, mis on mind autode ehitamisest viimasel ajal eemale hoidnud.
Update Valgele:
Nimelt said vahepeal ostetud 3.0d w124 pidurid. Need vähe suuremad kui 190e originaalis. Antud pidurid said uuenduskuuri ja värvitud 3 komponentse väga huvitava lennunduses kasutatava värviga. Kuna värvivalik oli minimaalne, siis said nad värvitud punaseks.
Mingihetk saavad pidurid uued tihendid ja saan nad kokku laduda. hetkel istuvad nad ilusti mullikiles ja pappkarbis ja ootavad aega, et rummud ja pidurikettad saaksid sobivaks.
Tegemist on vaja mineva algmaterjaliga, et teha potentsiomeetril põhinev 'volume' nupp. Et siis lisaks telefonile saaks kontrollida ka nupust auto helitugevust. Minu lahend töötab kahel nupul. Üks on 'volume' ja teine on 'bass'. Mis on mõlemad leidmas teed käigukangi ja käsipiduri vahel asuvasse tasku otsa.
Pilt kaabeldusest.
Mis aga puutub helisse. Siis kahjuks sellest hektel rohkem pilte ei ole. Kuna helitehnika ei ole veel valmis täielikult. Igatahes sai autosse ehitatud heli nii, et sai kaotatud ära makk. Kasutatud sai kodukino 'Bluetooth'i genereerivat karbikest. Mis siis sai joodetud autosse sisse. Kuidas asi toimib? Telefon jagab 'bluetooth' signaali andud vidinale. Vidin teeb sellest üsna kvaliteetse signaali võimenditele. Sealt edasi siis kõlaritele.
Saab ühendada mitu seadet korraga. Võimalik ka kasutada paremaid signaali edastamis meetmeid kui RCA kaabel. Tegevusraadius on maximaalselt testitud 50m autost. Telefoni laadimisel ei kõla kõlarites mingit kahtlast sahinat ( Nagu sageli aux lahendi kasutamise puhul ). Kui keegi helistab, siis piisab, et vastad telefonile ja kõne tuleb telefonist , mitte kõlaritest. Peale kõne lõppu vajuta play ja kõik jätkub nagu enne kõnet. Ise olen antud lahendusega väga Rahul. *
Kui olen helisüsteemi monteerinud autosse, siis ka paremad täpsustavad pildid.