31-03-2016, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2016, 11:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui suur on tõenäosus sattuda jõuka pere kolmandaks autoks ostetud isendile? Sest ainult pereisa esindussedaani ja pereema linnamaasturi kõrvale kolmandaks ehk "majandusautoks" ostetu võiks läbida aastas vaid paarkümmend kkm Euroopas... Muinasjutud on ilusad ja mõnel lotoga veab.
150 kkm ei ole MB tehnikale veel suur läbisõit. Aga ühe suurema hooldusega tuleb arvestada, mainitud 2+ k€ ei pruugi olla piisav. Eesti oludes paraku ka sellega, et keegi peale Silberi 212 juures eriti midagi teha ei oska. Õnneks nii uute peale ei saa nad vähemalt vingumürgitust.
Manuaalkasti soovijaid on nii vähe, et seda autot müüma jäädki. Kui just ei plaani utiiliks ära sõita - vanaraua hinnaga auto ostjad tõepoolest eelistavad manuaali.
Tehasekonksuga auto on alati mõistlikum soetus, kui isekonksutatu. Ning ei tasu seda konksu karta ühti. Tõenäoliselt on vedukautoga läbitud pikki vahemaid ühtlasel koormusel ja säärane režiim meeldib sisepõlemismootorile enim. Kõige hullem oleks sattuda linnas lühikesi otsi nühkinud autole, kuid õnneks universaalkerega diisekütusel MB ei ole sääraste klientide esimene valik.
Lapseistmed tagaistmepatjades ja koormakinnituskonksude siinid pakiruumis on asjad, mida esialgu ei oska hinnatagi, kuid millest loobuda on väga raske
Nii uue auto soetamisel on ostueelne kontroll Silberis (sest mujal puudub teave) iseenesestmõistetav. Küll seal kilomeetrite paikapidavus välja tuleb.
Kui midagi karta, siis polstrite alt värskelt pestud autot, mis võib olla uppunud. Kantsilm on elektriauto ja kerge suplus päädib tõenäoliselt huvitavate valgusefektide ja rammusa arvega.
150 kkm ei ole MB tehnikale veel suur läbisõit. Aga ühe suurema hooldusega tuleb arvestada, mainitud 2+ k€ ei pruugi olla piisav. Eesti oludes paraku ka sellega, et keegi peale Silberi 212 juures eriti midagi teha ei oska. Õnneks nii uute peale ei saa nad vähemalt vingumürgitust.
Manuaalkasti soovijaid on nii vähe, et seda autot müüma jäädki. Kui just ei plaani utiiliks ära sõita - vanaraua hinnaga auto ostjad tõepoolest eelistavad manuaali.
Tehasekonksuga auto on alati mõistlikum soetus, kui isekonksutatu. Ning ei tasu seda konksu karta ühti. Tõenäoliselt on vedukautoga läbitud pikki vahemaid ühtlasel koormusel ja säärane režiim meeldib sisepõlemismootorile enim. Kõige hullem oleks sattuda linnas lühikesi otsi nühkinud autole, kuid õnneks universaalkerega diisekütusel MB ei ole sääraste klientide esimene valik.
Lapseistmed tagaistmepatjades ja koormakinnituskonksude siinid pakiruumis on asjad, mida esialgu ei oska hinnatagi, kuid millest loobuda on väga raske
Nii uue auto soetamisel on ostueelne kontroll Silberis (sest mujal puudub teave) iseenesestmõistetav. Küll seal kilomeetrite paikapidavus välja tuleb.
Kui midagi karta, siis polstrite alt värskelt pestud autot, mis võib olla uppunud. Kantsilm on elektriauto ja kerge suplus päädib tõenäoliselt huvitavate valgusefektide ja rammusa arvega.