Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Tere!
Plaanis oma l405 Range Rover 5ne supercharged välja vahetada ja põhiliseks kandidaadiks lauale jäänud G klass. Jõus väga tagasi minna ei taha, seega min g55 mis sama kw nagu RR.
Ingliskeelsetes foorumites kiidetakse G55 töökindlust, kuid üldine mugavus jms kaldub G63 poole.
Põhiliseks murekohaks G63 m157 mootor. Kas oskab keegi nõu anda, on m157 tõesti selline mootor millest kaarega mööda käia ja kui, siis vaadata pigem vanemat G55 mudelit?
Rangel lasin ostes kohe mootori maha võtta ja keti+ kõik muud toetavad vidinad välja vahetada ning uuendada jahutusvedeliku plastik detailid alumiinimumist osade vastu. Oleks m157 puhul otstarbekas sama teha? Silindrite kaitseks sleeveda plokk? M120 mootorile, mis mul w140 600se peal oli pakkusid soomlased 400eur silinder.
Igasugune tagasiside teretulnud.
Postitused: 3,825
Teemad: 286
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
09-02-2025, 02:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2025, 02:15 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Olen omanud kahte G55 M113K 368kW, 2006 (3a) + 2007 (2008 model year ehk uuemate kelladega, alates 1/2021 senimaani, hetkel müügis kuna ei leia elukorralduse töttu niipalju kasutust kui sooviks).
M113K on töesti töökindel. Esimesel ls 224.000km ja söi veidike öli. Praegune 163.000km ja öli pole 4a jooksul juurde küsinud. Ölivahetused regulaarsed ja 229.5 kvaliteetöliga.
Omasin L322 kerega 4.2 V8 Supercharged Land Rover Range Roverit aastakese ja kuigi oli suurem ja üldse mitte paha siis lemmik siiski G.
Ise valiks kas M113K G55 Kompressori (350 / 368 / 373kW vastavalt paari aastasele vahele) 2005-2012.
Vöi G63 420kW 2015-2018.
Vanema G63 400kW (2012-2015) kohta kuulnud et pole nii vastupidav kui G55K v 420kW G63.
Mugavuse osas on köik pre 2018 (ehk enne uut mudelit) niikuinii üsna sarnased-vaid sisu erineb veidi.
Alles uuel 2018 mudelil (4.0 BT 430kW) on prakt. köik uus.
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Tänud põhjaliku info eest. Kas 2013-14 m157 töökindlus võib olla mõjutatud vanemast nuka keti variandist, mida hiljem uuendati või midagi muud veel põhjuseks? Kui seda silindrite “kratsimise” riski nii palju muudest foorumitest ei kuuleks, siis võiks ka m157 motorit proovida. Mobiles üks 2015 g63 hea hinnaga, aga Kuweiti import ja vajaks veel üksiktüübikinnituse vormistamist.
Postitused: 13
Teemad: 6
Liitus: Sep 2020
Maine:
0
Kas keegi teab öelda, kas nö Gulf Spec G63 on sama emissiooni (EURO5, EURO6) standardiga, mis Euroopa mudelid või on neil ka nii nagu jumal juhatab EU2 jmt nagu mõnedel GCC autodel? Ingliskeelsetes foorumites kolades tundub nagu heitgaasisüsteemid kõikidel samad.
Postitused: 3,825
Teemad: 286
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Ei oska öelda. Märkasin ka ise 4a tagasi Mobile.de sirvides et Qatari, Kuweidi jm õliriikide isendid olid tunduvalt odavamad kui Saksa omad.
Aga kuna neil polnud EU-kinnitust siis otsustasin siiski Eestist osta just saabunud Jaapani impordi Ard Impordist.
See Qatar/Kuweit paberitega import Eestisse huvitaks mindki et mis lõppsummaks või maksud tuleksid.
Postitused: 2,428
Teemad: 123
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
See on kahjuks tõene, et "Saksa täpsus" kahvatub, kui Eesti bürokraatiat näeb!
Seega, seadke närvirakud ja kalender valmis!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”