18-03-2016, 11:48 PM
MB nivooamort (tegelikult on tegu hoopis tavalise hüdraulilise silindriga), käib üsna lihtsalt lahti, keskel on lukustusrõngas, mis ilmub nähtavale peale varda ümber oleva pinna alla surumist. Kui toru on lahti ühendatud, siis amordis survet sees ei ole ja selle saab käsitsi kokku pressida (ettevaatust, õli voolab, pritsib välja).
W123 universaali nivooamordi puhul oli šarniir keermestatud ja vahetatav osa, uuemate mudelite puhul on see amordiga ühes tükis ja pole ette nähtud eraldi vahetada (mis ei tähenda, et seda relaka ja keevituse abil teha ei saax). Enne lõikamist, keevitamist tuleb amort muidugi korralikult seest ja väljast õlist puhastada. Kõige keerulisem asi kogu protsessi juures on samalaadne šarniir kuskilt leida. Soovitan otsinguid alustada Smart-i šarniiri mõõtmisest, välimus on sellel väga sarnane.
PS! Kui juba amort lahti võetud, olex kohe mõistlik selle sees olevad tihendid ja tihendav pux ära vahetada. Hüdraulika poodides peax vajalikud jupid saadaval/tellitavad olema.
W123 universaali nivooamordi puhul oli šarniir keermestatud ja vahetatav osa, uuemate mudelite puhul on see amordiga ühes tükis ja pole ette nähtud eraldi vahetada (mis ei tähenda, et seda relaka ja keevituse abil teha ei saax). Enne lõikamist, keevitamist tuleb amort muidugi korralikult seest ja väljast õlist puhastada. Kõige keerulisem asi kogu protsessi juures on samalaadne šarniir kuskilt leida. Soovitan otsinguid alustada Smart-i šarniiri mõõtmisest, välimus on sellel väga sarnane.
PS! Kui juba amort lahti võetud, olex kohe mõistlik selle sees olevad tihendid ja tihendav pux ära vahetada. Hüdraulika poodides peax vajalikud jupid saadaval/tellitavad olema.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!