18-03-2016, 10:40 PM
Õhtut,
Kui uus amort palju ei maksa või kannatab muidu vabalt osta, võib ta muidugi ära vahetada, aga neid alumisi pukse saab väga lihtsasti ka amordi küljes asendada. Päris uus ja originaal ta mõistagi nii ei saa, aga maksab samas vaid 3 eurot (ehk Golf II õõtshoovapuksi ja uue poldi-mutri hind) + tööraha ja kui auto näol pole tegu just tööloomaga, peaks lahendus kestma aastaid. Ma täpselt ei tea kuidas 124 puhul see õnnestuda võiks, aga ilmselt ei pea selle töö teostamiseks isegi õlisüsteemi lahti ühendama.
Aga see lihtsalt niisama reedeõhtuseks mölainfoks, sest nagu öeldud, kui võimalik, on uus asi kindlasti ikka uus ja hea. Ja mõistagi, kui on soov omada 100% originaalkonditsioonis autot, siis sedasorti tegu oleks ka natuke vale.
Tauno
Kui uus amort palju ei maksa või kannatab muidu vabalt osta, võib ta muidugi ära vahetada, aga neid alumisi pukse saab väga lihtsasti ka amordi küljes asendada. Päris uus ja originaal ta mõistagi nii ei saa, aga maksab samas vaid 3 eurot (ehk Golf II õõtshoovapuksi ja uue poldi-mutri hind) + tööraha ja kui auto näol pole tegu just tööloomaga, peaks lahendus kestma aastaid. Ma täpselt ei tea kuidas 124 puhul see õnnestuda võiks, aga ilmselt ei pea selle töö teostamiseks isegi õlisüsteemi lahti ühendama.
Aga see lihtsalt niisama reedeõhtuseks mölainfoks, sest nagu öeldud, kui võimalik, on uus asi kindlasti ikka uus ja hea. Ja mõistagi, kui on soov omada 100% originaalkonditsioonis autot, siis sedasorti tegu oleks ka natuke vale.
Tauno