18-03-2016, 07:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2016, 08:16 PM ja muutjaks oli Ott.)
Auto seisab nüüdsest tutikatel gaasiamortidel. Esisilda said diisli vedrud, mida hiljem ilmselt veel natuke lõikama peab, mingisugune kõrguse vahe jäi siiski, hetkel müsteerium millel pikemalt ei peatu, võibolla paljastab sillastend hiljem midagi.
Mis puutub vedrude lõikamisse kui ratsi või pühaduseteotusesse siis siinkohal väike ajalooline pilt AMG algusaegade värkstoast.
Viimase summutipüti keevitasin just tihedamaks tagasi, ostunimekirja ta jääb kuid lihtsalt lükkub tulevikku.
Mis aga muret teeb on jätkuvalt elektromagnet sidur. Testisin, otse 12v peale see rakendub, ju siis töötab. Ventilaatori pistikus on ilmselt juba esimene segadus, ehk 12V ühel klemmil ning veider kõikuv 5-6V teisel, seal võiks ju 0 olla? Anduri pistikut sillates sidur ei rakendu, mis on veider, andurisse minevad juhtmed oleks nagu mõlemad viinud vasaku esitule taga olevasse massikogumisse, mitte aga näiteks üht juhet pidi ventilaatorini. Masside juhtmeotsad said üle puhastatudprofülaktika mõttes. Kuna segadust minu kui kehva elektriku jaoks on palju ning lõhkuda ei meeldi siis juhtmestikku lahti lõiganud veel ei ole.
Kas keegi oskab aidata M102.961 kapotialuse elektriskeemiga?
Mis puutub vedrude lõikamisse kui ratsi või pühaduseteotusesse siis siinkohal väike ajalooline pilt AMG algusaegade värkstoast.
Viimase summutipüti keevitasin just tihedamaks tagasi, ostunimekirja ta jääb kuid lihtsalt lükkub tulevikku.
Mis aga muret teeb on jätkuvalt elektromagnet sidur. Testisin, otse 12v peale see rakendub, ju siis töötab. Ventilaatori pistikus on ilmselt juba esimene segadus, ehk 12V ühel klemmil ning veider kõikuv 5-6V teisel, seal võiks ju 0 olla? Anduri pistikut sillates sidur ei rakendu, mis on veider, andurisse minevad juhtmed oleks nagu mõlemad viinud vasaku esitule taga olevasse massikogumisse, mitte aga näiteks üht juhet pidi ventilaatorini. Masside juhtmeotsad said üle puhastatudprofülaktika mõttes. Kuna segadust minu kui kehva elektriku jaoks on palju ning lõhkuda ei meeldi siis juhtmestikku lahti lõiganud veel ei ole.
Kas keegi oskab aidata M102.961 kapotialuse elektriskeemiga?