15-03-2016, 10:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2016, 10:08 PM ja muutjaks oli Oldschool.)
Väike Update Valgele:
*Niisiis kuna auto sai ostetud ilma üv ja kindlustuseta, siis viimasel ajal olen pannud sihti, et muuta auto tänavalegaalseks igapäevasõidukiks. Lisaks sellele on tehtud palju kalkuleerimisi ja arvutusi, et täpselt leida sobiv plaan mis sellega edasi teha.
Hetkel olen vahetanud ära esimese klaasi, piduriklotsid, kettad, tagumine support ( Oli nii ära mädanenud, et kiilus peale).
esisillas rooliotsad vahetatud, mootoripadjad. Tehtud Sillastend,
Käsipidurisüsteem sai lahti võetud hooldatud ja korralikult toimima pandud. Vahetatud sai ka õli ja õhufilter.
Alla sai paigaldatud 5k kast koos käigukangiga eelnevalt olnud 4k kasti asemel. Lisaks sai vahetatud sidur ja sidurikorv. Ja sai paika reguleeritud käiguhoovastiku vardad.
Samuti said vahetatud ka pidurivoolukud mis üv onule ei meeldinud.
Piduriketas, mis oli äärest ilusti normis. Kuid keskelt 4 korda õhem kui äärtest. Mis tegelikult väga ohtlik juhtum.
Rääkides plaanidest.
Soetatud sai om605 mootor. Algselt läksin väheke ahneks. Kuid peale igasuguseid arvutusi. Jõudsin järeledusele, et auto saab ehitatud kw numbrile 180-220kw. Tuleb vaadata kuidas asi Välja kukub.
Nagu ka kõik teavad, siis selleks, et diislist jõudu saada on vaja väga head turbot. Peale pikemat uurimist ja kaalumist sai otsustatud Holset Hx35 twinscroll 12cm3 kuumkojaga. Idee on siis saada antud turbo varakult taha. Selleks siis mõningad kavalad ideed. millest ehk saab räägitud hiljem.
Muud plaanid ei ole jätkuvalt kivis. Seega neist räägib siis kui asi kindel.
(Kui kellelgi huvi turbo vastu, siis ma pakun holseti turbosid, mis tulevad välismaalt vastavalt tellimisele. Tegemist on korraliku kasutatud tootega. )
Piltidel on siis võrdlus Subaru ja bmw peal kasutatud Mitsubishi TD04 turbo ja Holset HX35.
*Niisiis kuna auto sai ostetud ilma üv ja kindlustuseta, siis viimasel ajal olen pannud sihti, et muuta auto tänavalegaalseks igapäevasõidukiks. Lisaks sellele on tehtud palju kalkuleerimisi ja arvutusi, et täpselt leida sobiv plaan mis sellega edasi teha.
Hetkel olen vahetanud ära esimese klaasi, piduriklotsid, kettad, tagumine support ( Oli nii ära mädanenud, et kiilus peale).
esisillas rooliotsad vahetatud, mootoripadjad. Tehtud Sillastend,
Käsipidurisüsteem sai lahti võetud hooldatud ja korralikult toimima pandud. Vahetatud sai ka õli ja õhufilter.
Alla sai paigaldatud 5k kast koos käigukangiga eelnevalt olnud 4k kasti asemel. Lisaks sai vahetatud sidur ja sidurikorv. Ja sai paika reguleeritud käiguhoovastiku vardad.
Samuti said vahetatud ka pidurivoolukud mis üv onule ei meeldinud.
Piduriketas, mis oli äärest ilusti normis. Kuid keskelt 4 korda õhem kui äärtest. Mis tegelikult väga ohtlik juhtum.
Rääkides plaanidest.
Soetatud sai om605 mootor. Algselt läksin väheke ahneks. Kuid peale igasuguseid arvutusi. Jõudsin järeledusele, et auto saab ehitatud kw numbrile 180-220kw. Tuleb vaadata kuidas asi Välja kukub.
Nagu ka kõik teavad, siis selleks, et diislist jõudu saada on vaja väga head turbot. Peale pikemat uurimist ja kaalumist sai otsustatud Holset Hx35 twinscroll 12cm3 kuumkojaga. Idee on siis saada antud turbo varakult taha. Selleks siis mõningad kavalad ideed. millest ehk saab räägitud hiljem.
Muud plaanid ei ole jätkuvalt kivis. Seega neist räägib siis kui asi kindel.
(Kui kellelgi huvi turbo vastu, siis ma pakun holseti turbosid, mis tulevad välismaalt vastavalt tellimisele. Tegemist on korraliku kasutatud tootega. )
Piltidel on siis võrdlus Subaru ja bmw peal kasutatud Mitsubishi TD04 turbo ja Holset HX35.