15-03-2016, 12:09 AM
Kes on omanud dynamic/multikontuurset/massaažiga W221/C216 istet, on ilmselt selle probleemiga kokku puutunud.
W221 puhul oli istme "adapteri" hind suht OK uuest peast, Cl'il on see pea 3X kallim.
Seekord polnud minul enam kannatust uue järele joosta ja otsustasin endale "hobi leida".
Võtsin C216 kõikide lisadega (C216 on Airbagid ka lisaks + kliima + multikontuurne põhi + selg + massaaž + sõidudünaamika) istme algosadeks, kuni mul oli kontuurne adapterpadi näppude vahel.
Originaalis on tegu "plastikkilega", mis on kokku sulatatud, sama materjal käe all nagu verd loovutamisel verekott on. Selline kummine tugevam kile.
Ühel seljatoe küljel (mis saab dynamic asendis kõige rohkem koormust igas kurvis) on sulatusjoone peal väike lõhe sees, mis on lekke põhjuseks.
See ava on nii suur, et mahutan sealt vatitiku sisse selle siseservade puhastamiseks ja ka "silikontuubi tüüpi liimi tila" et seestpoolt ära täita.
Töörõhku ma ei tea, kuid väga suur ei ole.
Äkki on kellelgi ideid millega või kuidas seda parandada.
Ise näengi võimalusena seestpoolt liimi täis lasta, kuid mida kasutama peaks. Peaks piisavalt kõvenev olema, kuid piisavalt elastne.
Variant on ka väljastpoolt lapp peale liimida, või katsetada mõlemat varianti korraga.
Ideed oodatud.
Välisfoorumid siinkohal abi ei anna, nende arusaam ei kipu uue ostmisest kaugemale küündima.
W221 puhul oli istme "adapteri" hind suht OK uuest peast, Cl'il on see pea 3X kallim.
Seekord polnud minul enam kannatust uue järele joosta ja otsustasin endale "hobi leida".
Võtsin C216 kõikide lisadega (C216 on Airbagid ka lisaks + kliima + multikontuurne põhi + selg + massaaž + sõidudünaamika) istme algosadeks, kuni mul oli kontuurne adapterpadi näppude vahel.
Originaalis on tegu "plastikkilega", mis on kokku sulatatud, sama materjal käe all nagu verd loovutamisel verekott on. Selline kummine tugevam kile.
Ühel seljatoe küljel (mis saab dynamic asendis kõige rohkem koormust igas kurvis) on sulatusjoone peal väike lõhe sees, mis on lekke põhjuseks.
See ava on nii suur, et mahutan sealt vatitiku sisse selle siseservade puhastamiseks ja ka "silikontuubi tüüpi liimi tila" et seestpoolt ära täita.
Töörõhku ma ei tea, kuid väga suur ei ole.
Äkki on kellelgi ideid millega või kuidas seda parandada.
Ise näengi võimalusena seestpoolt liimi täis lasta, kuid mida kasutama peaks. Peaks piisavalt kõvenev olema, kuid piisavalt elastne.
Variant on ka väljastpoolt lapp peale liimida, või katsetada mõlemat varianti korraga.
Ideed oodatud.
Välisfoorumid siinkohal abi ei anna, nende arusaam ei kipu uue ostmisest kaugemale küündima.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”